Kansen Bhaalu

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 29 keer

Dinsdag 4 nov belangrijke dag voor Bhaalu. Hoe schatten jullie hun kansen in. Ik vermoed dat ze toch een vergoeding zullen moeten betalen aan de zenders, de vraag ia hoeveel dit ons gaat kosten. Dat mogen veder doen zoals nu geloof ik niet. Het is op hun fb profiel de laatste weken zelfs heel kalm en berichten worden vaak laat beantwoord, als er al een antwoord komt. Voelen ze het einde? Hebben ze zich toch miskeken in de wetgeving. Wat als ze vanaf dinsdag verplicht zijn te stoppen?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
Bedankt: 156 keer
Provider

Ik hoop dat het positief uitvalt, ik vind het een prima product voor 5 euro / maand.
Al moet ik ook zeggen dat ik begin deze week een vraag gesteld heb aan de helpdesk ivm de Bhaalu stick, en nog steeds op antwoord wacht, hoewel ze volgens de site binnen 24 uur antwoorden.

Misschien dat iemand hier het antwoord weet:
Ik heb de stick eerst via wifi gebruikt, maar wil het nu via ethernet gebruiken. Dat lukt zolang de wifi uitstaat, maar anders geeft hij voorkeur aan wifi ipv ethernet.
Dus ik wil graag de wifi-settings uit de Bhaalu halen, dus eigenlijk een reset uitvoeren.
Weet iemand hoe dat moet?
stijnkoppelmans
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Geen idee hoe je een reset uit moet voeren, maar als je niet teveel draadloze apparatuur hebt, kun je je SSID simpelweg wijzigen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bartlimb
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 10 keer

Ik vind het ook een prima product en wil er zelfs iets meer p/m voor betalen als het offline bekijken beschikbaar wordt zoals bij Stevie :-)
bartlimb
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 10 keer

Eventueel je ssid wijzigen en dan je stick verbinden met nieuwe ssid en dan ssid terugzetten.

Ik denk dat stick enkel laatste ssid opslaat.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 282 keer

het zal best een prima product zijn, niettemin heb je een betaal-abo nodig om er gebruik van te maken. Ik heb net mijn betaal-abo vervangen door netflix, dus verdwijnt bhaalu van mijn radar...
Scarlet Loco, OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
krisken
userbase crew
userbase crew
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
Bedankt: 1035 keer

Zeker een prima product. Eerlijk gezegd zou ik niet meer zonder deze manier van tv kijken kunnen (nuja...). Veel beter dan bvb Telenet of Proximus waar je zelf nog moet gaan opnemen etc. Veel makkelijker...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”