Een drietal maanden geleden stonden we op het punt een bestaande woning aan te kopen, dus ga ik eerst online na of Belgacom TV daar beschikbaar is, met positief resultaat (Zowel via de Belgacom-tool als de Snow-tool).
Om helemaal zeker te zijn bel ik toch nog maar eens naar de klantendienst, en daar bevestigd men me dat het geen probleem kan zijn m'n Trio-abbo mee te verhuizen.
De woning is dus ondertussen gekkocht, dus een drietal weken geleden vul ik in mijn Scarlet klantenzone alle verhuisinfo in.
Aangezien we morgen effectief de sleutels in handen hebben, en dit weekend effectief de woning zullen betrekken bel ik vandaag nog eens naar de klantendienst aangezien ik nooit feedback gehad heb.
Na een 20-tal minuten wachten krijg ik dan een vriendelijke medewerker aan de lijn die me laat weten dat ze op 25 september volgend mailtje gestuurd hebben. (Niet correct, nooit mail ontvangen, niet in inbox, niet in spam.):
Mooi dus. Ik neem op voorhand alle mogelijke stappen om na te gaan of het überhaupt beschikbaar is, en eens het dan zover is blijkt het toch weer niet te kunnen. Iemand die de reden weet hiervoor?Beste klant,
Geachte XXXXXXXXXXX,
We hebben je verhuisaanvraag voor je Scarlet Trio-abonnement goed ontvangen. Tijdens een technische controle is echter gebleken dat we de goede werking van onze diensten niet kunnen garanderen op je nieuw adres. Hierdoor kunnen we geen gunstig gevolg geven aan je verhuisaanvraag.
Je kan je abonnement op twee verschillende manieren kosteloos opzeggen:
1) Meld je aan op http://mijn.scarlet.be en ga naar het tabblad "Mijn abonnement". Klik vervolgens op "annuleren" naast het abonnement dat je wenst op te zeggen.
2) Je kan ook een e-mail sturen met je vraag om je abonnement op te zeggen naar [email protected]. Vermeld zeker je klantnummer en bankrekeningnummer (dit om eventueel te veel betaalde bedragen terug te kunnen storten).
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Raadpleeg http://www.scarlet.be/klant, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Raadpleeg http://www.scarlet.be/klant, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!
Ik heb echt geen zin om me blauw te gaan betalen aan een kabelabonnement en een internetverbinding met datalimiet.