Om U beter tre helpen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Zonet nog eens contact opgenomen met de TN helpdesk.

Eén van de eerste stappen in de IVR vraagt om je klantnummer of vast telefoon nummer in te geven... "om u beter te helpen".

De eerste levende persoon die je dan aan de lijn krijgt vraagt dan meteen; postcode, straatnaam, nummer :bang:

Waarom heb ik dan zonet dat klantnummer ingegeven :???:
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
Bedankt: 248 keer

'om zichzelf beter te helpen'... zodat je zeker het nummer bij de hand hebt
de koe zegt boe
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”