proximus en blackberry

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 123 keer

dag,

mijn collega heeft privé een blackberry met proximus pack en dus ook mobiel internet.

Nu krijgt hij langs geen kanten internet op blackberry, ook niet door de supportpagina's van proximus te bekijken.
In de winkel zegt men dat hij een speciaal apart blackberry abonnement moet bijbetalen, is dat wel zo? Want dat komt wel duur uit !

Vroeger had hij Scarlet-pack en kon zonder probleem met zijn blackberry op internet. (de winkelbediende van scarlet had de BB ingesteld)

Wat kan hij nog probreren?

thx,
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Voor alles voor BB10 moet je inderdaad een speciaal BB-abonnement nemen.
Een alternatief is rooten/jailbreaken of opera installeren.
Als hij dat bij Scarlet gedaan gekregen heeft, dan heeft die winkelbediende(waar vind je trouwens winkelbedienden van Scarlet, die hebben toch geen shops?) vermoedelijk iets gedaan wat ie niet mocht.
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster

Het is geen BB10 maar een bold vermoed ik
dus je bedoelt voor de oudere modellen is een speciaal abonnement nodig?

qua winkels:
http://www.scarlet.be/nl/phoneHouse/
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 175 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Inderdaad voor alles behalve de nieuwst modellen hebben een speciaal abonnement nodig.
Als ie dat niet wil betalen, kan ie ofwel opera mini erop zetten of als ie meer technisch is aangelegd, een root/jailbreak proberen uit te voeren(heb dat ooit nog gedaan met mijn toenmaliige curve, zou niet weten of zoiets tegenwoordig nog kan, makkelijk is), dit is !OP EIGEN RISICO!, voor de duidelijkheid.
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

De collega zal een BlackBerry Internet Service moeten activeren. Ik dacht dat de nieuwste toestellen dat niet langer nodig hadden, maar de oudere toestellen (lees ongeveer 2 jaar en ouder; ik heb nog een Bold 9700 en 9900 gehad en beide hadden BIS van doen) hebben dat wel nodig.

Ik weet dat dat destijds onmogelijk was bij een Belgacom pack maar wel bij Proximus. Dat wisten ze daar toen trouwens zelf maar half.

Hoe dat nu zit met de eenmaking, geen idee...
fvhbrugge
Elite Poster
Elite Poster

dat is geen goed nieuws,
alleen jammer wel dat proximus hierover niets meldt in de voorwaarden van hun internetdiensten in een pack.
men kan zich dus afvragen of proximus het spel wel eerlijk speelt tegenover zijn klanten. :|
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dit is wèl mogelijk in een Proximus pack, maar ik weet niet of je dit zelf kan activeren via E-services?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”