[

Of hij moet lid zijn van UB en leest hier mee...selder schreef:De lul is niet komen opdagen.
Nieuwe afspraak met mijn "valse identiteit" morgen, zelfde plaats, zelfde uur.
f*** loser (excuse my French)
Natuurlijk niet. Die stond ergens (look up!) te kijken en heeft je knokploeg gezien.selder schreef:De lul is niet komen opdagen.
Nieuwe afspraak met mijn "valse identiteit" morgen, zelfde plaats, zelfde uur.
f*** loser (excuse my French)
Die SSL bug waarover je het hebt is gepatcht in iOS 7.0.6. Activation lock is op dit moment niet te omzeilen, en hopelijk blijft dat zo.tb0ne schreef:Werken die zogenaamde bypasses via tor ook nog met ios 8?
In IOS7 zat een SSL bug waardoor je apple activatie relatief eenvoudig kon omzeilen maar of dat nu nog werkt?
Je vind toch redelijk wat advertenties van mensen die gelockte iphones opnieuw willen verkopen omdat ze hem niet unlocked krijgen en natuurlijk hebben ze hem zelf zo gekocht...![]()
Als het ding echt niet te omzeilen valt zou dit de meeste diefstallen van iphones toch moeten counteren?
Blijft vervelend natuurlijk, elke diefstal, en de politie heeft de handen vol met echte criminaliteit zoals het verhogen van de pensioenleeftijd.
Haha, luidop gelachentb0ne schreef:[...]en de politie heeft de handen vol met echte criminaliteit zoals het verhogen van de pensioenleeftijd.
Dan nog kan je veroordeeld worden voor onopzettelijke slagen en verwondingen (als 'm nog leeft natuurlijk).Dafke schreef:Let nu effe goed op é:
Als die persoon een vergunning heeft, en de inbreker OP zijn terrein bevindt, kan dat gebeuren. Als het 's nachts is, zelfs dan moet de inbreker nog niets vast hebben van wapen. Zelfs in de rug schieten "kan" aanvaard worden, omdat je 's nachts niet kan opmaken WAT een persoon vast heeft en als deze naar jou of weg van jou staat, en het dus altijd een bedreiging kan zijn.
Alé jong, nu zijde er toch fameus mee aan het lachen mag ik hopen?raf1 schreef:... Deze tips staan trouwens ook in de diefstalpreventiefolders van diezelfde politie. De politie levert dus wel degelijk inspanningen tegen diefstal!