Samsung TV & Netflix
-
- Elite Poster
- Berichten: 1412
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Ik heb thuis een samsung D7000 staan maar tot nu toe zie ik in de apps nog steeds geen netflix app staan.
Iemand die dit al werkende heeft gekregen of wel al een officiele netflix app heeft op zijn tv.
Zou natuurlijk kunnen dat de d7000 niet meer ondersteund wordt.
Of is het wachten tot netflix officieel van start gaat, alhoewel dacht ik gelezen te hebben dat er reeds verschillende platformen zijn waar deze wel al te downloaden is.
[Mod Edit] titel gewijzigd
Iemand die dit al werkende heeft gekregen of wel al een officiele netflix app heeft op zijn tv.
Zou natuurlijk kunnen dat de d7000 niet meer ondersteund wordt.
Of is het wachten tot netflix officieel van start gaat, alhoewel dacht ik gelezen te hebben dat er reeds verschillende platformen zijn waar deze wel al te downloaden is.
[Mod Edit] titel gewijzigd
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Op m'n F8000 is ie onlangs verschenen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2050
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn omdat de app idd nog niet is vrijgegeven in België. Morgen bij de launch zal dit normaal gezien wel zo zijn. Indien niet of indien je niet wil wachten, kan je altijd de regio van je TV veranderen (ik heb de mijne een paar maand geleden naar .nl veranderd om Netflix te kunnen installeren), neem dan eens een kijkje hier: https://support.unlocator.com/customer/ ... es/1244175.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Toch wel want ze is dus onlangs verschenen op m'n Samsing F8000.Maglor schreef:Dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn omdat de app idd nog niet is vrijgegeven in België.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2050
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Inderdaad. Ik heb net mijn landinstellingen terug op België gezet en Netflix werd er zonder probleem op geïnstalleerd (ES7000). Die landswitch die ik eerder vermeldde is dus niet nodig.r2504 schreef:Toch wel want ze is dus onlangs verschenen op m'n Samsing F8000.Maglor schreef:Dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn omdat de app idd nog niet is vrijgegeven in België.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Moderator
- Berichten: 18440
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Netflix staat nu zelfs onder de "default apps" voor België, je moet de App dus niet eens downloaden.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1412
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Als ik de landcode verander naar Nederland dan installeert hij wel de netflix app, op de Belgische instelling was deze niet zichtbaar.
Ik veronderstel dat de landcode niets te maken heeft met welke versie van netflix je te zien krijgt, ofwel?
Anders laat ik hem op nl staan.
[
Post made via mobile device ]
Ik veronderstel dat de landcode niets te maken heeft met welke versie van netflix je te zien krijgt, ofwel?
Anders laat ik hem op nl staan.
[

-
- Elite Poster
- Berichten: 1075
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Blijkbaar wordt de app bij de duurdere oude modellen (D7000 & D8000) in NL wel nog geïnstalleerd, maar niet in België. De H-modellen zijn voor 2015, de D-modellen dateren al van 2011.
Hier een lijst met ondersteunde oude modellen in Nederland.
Hier een lijst met ondersteunde oude modellen in Nederland.
20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2119
- Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
- Uitgedeelde bedankjes: 370 keer
- Bedankt: 120 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Hier alle Samsung TV modellen die Netflix ondersteuning hebben.
http://www.samsung.com/nl/netflix/
Titel misschien aanpassen naar Samsung TV & Netflix ??
http://www.samsung.com/nl/netflix/
Titel misschien aanpassen naar Samsung TV & Netflix ??
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Samsung Galaxy S25 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS1821+
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin Venu3
Ik heb de app van Netflix op mijn UE55HU8500L 55 8-Series Curved UHD TV, maar ze doet niets ... ze geeft enkel een zwart beeld.
Toen Netflix nog niet in BE aanwezig gaf, werkte ze wel, ik kreeg toen de melding: "binnenkort aanwezig in BE, ..."
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb al eens afgemeld, nieuwe account aangemaakt, de app verwijderen lukt me niet, ...
Thanks
Toen Netflix nog niet in BE aanwezig gaf, werkte ze wel, ik kreeg toen de melding: "binnenkort aanwezig in BE, ..."
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb al eens afgemeld, nieuwe account aangemaakt, de app verwijderen lukt me niet, ...
Thanks
- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 974
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 96 keer
Bij mijn D8000 uit 2011 staat Netflix er inderdaad ook niet tussen. Zal ook eens moeten proberen om de landcode aan te passen, jammer dat ze die niet beschikbaar maken bij de oudere modellen (dewelke zeker werken aangezien de US ze in 2011 al konden gebruiken).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1412
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Je kan de landcode ook eens proberen te veranderen naar bv nl, dan worden alle apps verwijderd, nadien terug naar be wijzigen, worden alle apps opnieuw geïnstalleerd, misschien dat dat helpt.stefanvdb schreef:Ik heb de app van Netflix op mijn UE55HU8500L 55 8-Series Curved UHD TV, maar ze doet niets ... ze geeft enkel een zwart beeld.
Toen Netflix nog niet in BE aanwezig gaf, werkte ze wel, ik kreeg toen de melding: "binnenkort aanwezig in BE, ..."
Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Heb al eens afgemeld, nieuwe account aangemaakt, de app verwijderen lukt me niet, ...
Thanks
[

- bollewolle
- Elite Poster
- Berichten: 974
- Lid geworden op: 16 nov 2007, 12:53
- Twitter: bollewolle
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 201 keer
- Bedankt: 96 keer
Eigenlijk moet je het land van de Smart Hub alleen maar aanpassen. Dat kan je doen voor in Smart hub kort achter elkaar FF, 2, 8, 9, RW in te geven (dus FastForward, 2, 8, 9, Rewind). Dan kan je een land naar keuzen kiezen. Let wel op de je reeds geinstalleerde apps zullen verdwijnen want je kan geen combinatie doen van apps uit verschillende landen. Hopen dus dat in dat andere land die andere apps ook beschikbaar zijn zodat je ze kan herinstalleren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1075
- Lid geworden op: 26 jan 2011, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 126 keer
- Bedankt: 105 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ja, in Olland, maar niet in BE...Abusimbal schreef:Hier alle Samsung TV modellen die Netflix ondersteuning hebben.
http://www.samsung.com/nl/netflix/
Titel misschien aanpassen naar Samsung TV & Netflix ??

20 GB gratis cloudopslag bij Filen.io.
-
- Moderator
- Berichten: 18440
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3747 keer
- Recent bedankt: 14 keer
Op de Netflix help site staat een lijst van ondersteunde Samsung reeksen
https://help.netflix.com/nl/node/2250
Er staan geen toestellen die in Nederland wel, en in België niet ondersteund worden ...
Wellicht moet je een beetje geduld hebben?
https://help.netflix.com/nl/node/2250
Er staan geen toestellen die in Nederland wel, en in België niet ondersteund worden ...
Wellicht moet je een beetje geduld hebben?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
heb het werkende gekregen:
1. volledige reset van de TV : menu > ondersteuning > zelfdiagnose > reset
2. reset van de smart hub: menu > smart hub > smart hub resetten
3. TV 20 minuten zonder stroom
4. TV opzetten, smart hub openen en instellen
5. open netflix ... en het werkt ... app geeft aan wat ik in UltraHD kan zien ... (House of Cards & Breaking Bad)
1. volledige reset van de TV : menu > ondersteuning > zelfdiagnose > reset
2. reset van de smart hub: menu > smart hub > smart hub resetten
3. TV 20 minuten zonder stroom
4. TV opzetten, smart hub openen en instellen
5. open netflix ... en het werkt ... app geeft aan wat ik in UltraHD kan zien ... (House of Cards & Breaking Bad)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1412
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Ondertussen netflix aan het werk gekregen d.m.v. De landcode te wijzigen, waarvoor dank.
Ik zie wel geen mogelijkheid om het profiel of de instellingen van netflix te wijzigen op de tv.
Ik kan dus bv geen ander profiel kiezen, alhoewel deze wel aangemaakt zijn.
Waarschijnlijk tv dus toch te oud, en zal ik naar een netflix speler moeten uitkijken,,tenzij er hier nog tips zouden,komen over hoe dit op te lossen is.
[
Post made via mobile device ]
Ik zie wel geen mogelijkheid om het profiel of de instellingen van netflix te wijzigen op de tv.
Ik kan dus bv geen ander profiel kiezen, alhoewel deze wel aangemaakt zijn.
Waarschijnlijk tv dus toch te oud, en zal ik naar een netflix speler moeten uitkijken,,tenzij er hier nog tips zouden,komen over hoe dit op te lossen is.
[

-
- Pro Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 51 keer
Via deze gids ook landcode gewijzigd:
http://support.unblock-us.com/customer/ ... les/963325
En inderdaad, Netflix staat nu als app op mijn UE46E6500. In de samsung app store stond nog een kleine update voor Netflix. Deze ook maar geinstalleerd (180kb groot, 29/8/2014).
Echter, bij opstart blijft hij op 'verbinden' steken...
Ik blijf proberen
P.
http://support.unblock-us.com/customer/ ... les/963325
En inderdaad, Netflix staat nu als app op mijn UE46E6500. In de samsung app store stond nog een kleine update voor Netflix. Deze ook maar geinstalleerd (180kb groot, 29/8/2014).
Echter, bij opstart blijft hij op 'verbinden' steken...
Ik blijf proberen
P.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1412
- Lid geworden op: 22 mei 2003, 20:23
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Zo, dan maar op mijn blu-ray speler de regio code aangepast naar usa.
Netflix app geinstalleerd en hier kan ik wel het profiel selecteren, ziet er dus al veel beter uit.
Misschien ook nog eens op de tv de regio code aanpassen naar usa.
En zien of dat invloed heeft op de netflix app.
[
Post made via mobile device ]
Netflix app geinstalleerd en hier kan ik wel het profiel selecteren, ziet er dus al veel beter uit.
Misschien ook nog eens op de tv de regio code aanpassen naar usa.
En zien of dat invloed heeft op de netflix app.
[

- svenska
- Elite Poster
- Berichten: 1904
- Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 74 keer
Heb ik gisteren ook geprobeerd op mijn D6000 (uit 2011) Netflix te krijgen door gewoon in de Smart Hub dit te doen:iamborg schreef:En inderdaad, Netflix staat nu als app op mijn UE46E6500. In de samsung app store stond nog een kleine update voor Netflix. Deze ook maar geinstalleerd (180kb groot, 29/8/2014).
Echter, bij opstart blijft hij op 'verbinden' steken...
Code: Selecteer alles
Once the Smart Hub has appeared, press only the following keys in exactly this order:
Fast-forward (>>)
289
Rewind (<<)
(kies als land US)
De Netflix app komt dan zichtbaar, maar helaas, oneindig lang blijft het op "verbinden" staan nadien.
-
- Pro Member
- Berichten: 299
- Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 51 keer
Het komt erop neer, na alle gelijkaardige problemen gelezen te hebben in fora, dat de versie 4 van de Netflix app die nu in de US, CA, DK, UK... Samsung Store aanwezig is NIET compatibel is met de EU firmware van de E serie Smart TV's. Versie 3 van de Netflix app werkte wél op EU firmware.
In de landen waar al jaren Netflix aanwezig is, werd een firmware update voor de E serie uitgebracht die het probleem gefixed heeft. Deze versie van de firmware is echter niet beschikbaar of installeerbaar op EU toestellen (serienummer check).
Maw: bezitters van E serie Smart TV in landen waar Netflix al enkele jaren actief is, kunnen Netflix gewoon gebruiken op hun oudere Smart TV. Europeese bezitters blijven in de kou staan.
P.
In de landen waar al jaren Netflix aanwezig is, werd een firmware update voor de E serie uitgebracht die het probleem gefixed heeft. Deze versie van de firmware is echter niet beschikbaar of installeerbaar op EU toestellen (serienummer check).
Maw: bezitters van E serie Smart TV in landen waar Netflix al enkele jaren actief is, kunnen Netflix gewoon gebruiken op hun oudere Smart TV. Europeese bezitters blijven in de kou staan.
P.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 2302
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 60 keer
De huidige versie op mijn TV is ook qua opbouw niet echt fatsoenlijk.
Alles werkt wel, maar bepaalde stukken vallen precies links en rechts weg.
Afspelen en co is allemaal geen probleem.
Kan bijvoorbeeld (of nog niet gevonden) naar Kids switchen zoals op mijn Androidbox.
Bijkomend start de stream niet altijd direct en krijg ik dan een foutmelding van een netwerkprobleem.
Zet ik de TV af en probeer ik nadien opnieuw is er niets meer aan de hand.
Is dus nog wat werk aan de winkel ...
Alles werkt wel, maar bepaalde stukken vallen precies links en rechts weg.
Afspelen en co is allemaal geen probleem.
Kan bijvoorbeeld (of nog niet gevonden) naar Kids switchen zoals op mijn Androidbox.
Bijkomend start de stream niet altijd direct en krijg ik dan een foutmelding van een netwerkprobleem.
Zet ik de TV af en probeer ik nadien opnieuw is er niets meer aan de hand.
Is dus nog wat werk aan de winkel ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
- Locatie: TIELT
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
Toch de moeite om te proberen om in je router bvb de dns van us-unblock(208.x.x.x) te zetten ipv deze van je router , provider, of google en bij de netwerkinstellingen van je televisie ook de 3de DNS (184.x.x.x), ik heb het zo werkend gekregen op mijn boxeebox en op apple tv kan ik zo zelfs simpelweg kiezen tussen de Belgische en US Netflix door enkel die 184 dns op de apple tv te vervangen door het ip van mijn router...
Op mijn Sony bluerayspeler heb ik echter wel eenzelfde probleem met de Netflix die niet wil verbinden wanneer ik het 184 dns invul en bij de routerdns zelfs de melding geeft dat Netflix niet beschikbaar is.....
Echter ik ben ervan overtuigd dat het WEL werkt , want op mijn Boxee had ik hetzelfde probleem, enige verschil is dat ik op de Boxee een VPN kan instellen, dus de oplossing is zorgen dat je via VPN of op eender welke manier een US IP-adres hebt dan werkt het zeker wel, probleem met de US-unblock service is dat je jouw Belgisch IP behoud en daardoor werkt het niet....
Op mijn Sony bluerayspeler heb ik echter wel eenzelfde probleem met de Netflix die niet wil verbinden wanneer ik het 184 dns invul en bij de routerdns zelfs de melding geeft dat Netflix niet beschikbaar is.....
Echter ik ben ervan overtuigd dat het WEL werkt , want op mijn Boxee had ik hetzelfde probleem, enige verschil is dat ik op de Boxee een VPN kan instellen, dus de oplossing is zorgen dat je via VPN of op eender welke manier een US IP-adres hebt dan werkt het zeker wel, probleem met de US-unblock service is dat je jouw Belgisch IP behoud en daardoor werkt het niet....
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2748
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Bij mij blijft hij ook hangen als ik naar een buitenlandse wil kijken. Ik moet eerst inloggen op de belgische dan terug eruit. Vpn starten en dan werkt het wel. Beetje omslachtig.
[
Post made via mobile device ]
[

“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?