Is er nog iemand die deze app aan het testen is? Ik ben één van de gebruikers die het mag testen voor ze het op iedereen loslaten. Ben benieuwd wat anderen er van denken want volgens mij is deze app compleet nutteloos.
Het is dus zoals het woord het zegt, een support app, maar praktisch alle oplossingen in de app verwijzen gewoon door naar de helpdespagina's op de Telenet website en om je verbruik na te kijken moet je je ook inloggen dus... Snap het zo goed niet wat de meerwaarde is.
Telenet Support App
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
We hebben een support app klinkt toch cool 

-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
- Bedankt: 222 keer
Gisteren heb ik in de bevraging na gebruik geschreven dat dit een ronduit nutteloze app is en dat het geld voor R&D beter aan wat anders was gespendeerd. Denk dat ze me nog wel gaan contacteren. 
