nummeroverdracht vaste belgacom->scarlet: hoe lang zonder?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 562
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 42 keer

Voor vaste telefonie ga ik ga iemand laten overstappen van Belgacom naar Scarlet (besparing: meer dan 50% op het beste offer dat Belgacom kan bieden).
Uiteraard moet het nummer behouden blijven, aangezien klanten hierop bellen.

Weet iemand hoe lang je bij zo'n overstap zonder vaste telefonie zit (of meer bepaald: zonder inkomende gesprekken op dat nummer)? Aangezien het binnen dezelfde bedrijvengroep is durf ik hopen op enkele minuten? (bij scarlet wist men -uiteraard- geen zinnige uitleg te geven)

Om het "gat" te beperken: zou het een idee zijn om bvb de dag van de installatie alle gesprekken bij de Belgacom te laten forwarden naar gsm. Van zodra het nummer naar scarlet verwijst komen ze dan op de nieuwe vaste lijn toe. Werkt dit, of is het om problemen vragen?

(Edit: spelfoutjes)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”