150 Watt 12V streacom voedingen voor stille PC / HTPC

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 387 keer

voeding.png
Te koop: 150 Watt 12 Volt voeding in de vorm van een laptopvoeding
Garantie: DOA
zelf af te halen

Ik bouw sinds eind vorig jaar high-end muziekservers met een streacom nano supply voeding, dit is een kleine DC-DC voeding die op de ATX connector past, met een kabel naar de chassis. Op de chassis sluit je dan een 12 Volt adapter aan. Omdat de meeste van mijn klanten kiezen voor een lineaire voeding, heb ik ondertussen een hele berg 12V 'bakstenen' over zoals aangeduid in 't rood.

Deze mogen weg voor een zacht prijsje:

30 euro per stuk
25 euro per stuk vanaf twee stuks

Deze voeding levert 12.5 ampere bij 12 Volt. Hij is ook compatible met andere DC-DC converters zoals bvb de HFX voedingen.
Je kan deze voeding ook inzetten met industriële moederborden met een 12V DC ingang.

Is ook te combineren met de DC-DC converters van mini-box, zoals deze 25 euro voeding:

http://www.mini-box.com/picoPSU-80

Garantie: indien de voeding kort na aankoop zou sneuvelen, krijg je een andere. Als ik deze voeding moet terugsturen naar streacom kost het mij 14 euro aan post om de garantie te claimen, dus gezien de hoeveelheid ik liggen heb, steek ik daar geen moeite in.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”