Ik heb op dit moment mijn freepbx bak terug up and running (deze keer inclusief backup

Kris
Je link werkt helaas niet, maar na wat gegoogle blijkt dat dit toestelletje inderdaad wel eens het correcte zou moeten doen! Echter alleen te verkrijgen via chinese webwinkels?eternum schreef:Misschien is GoIP-1 iets voor jou?
Phillipe werkt met een fritzbox waar een 3G kaartje in steekt van Mobile Vikings dacht ik. Niet met een freepbxTim.Bracquez schreef:Vraag aan Phillipe
Bedoeling is dat het werkt op mijn FreePBX bak. Heb je ook enig idee welke ATA dit aan kan? Ik heb thuis een ATA liggen (de gekende PAP2T van Linksys/Cisco), maar ik vrees dat deze die functie niet heeft?eternum schreef:Hmm,
Een RL500 + ATA en zo naar FreePBX zou ook een oplossing moeten zijn om te bellen en gebeld te worden.
Een RL500 op een Siemens Gigaset basisstation werkt bij mij in ieder geval goed.
Ik heb dit perfect werkende gekregen met Freepbx op een Raspberry Pi. Jet moet gewoon een ondersteunde USB stick hebben en vervolgens heb je een extra trunk.krisken schreef:Brrr, blijkt niet zo simpel te zijn. Out of the box devices bestaan er niet, de meeste werken via een raspberry pi. Op zich geen probleem, maar tis dan nog niet zeker of zoiets zal werken...