Voor een oudere Dell laptop (6 a 7j oud) zoek ik nog een lader. Iemand toevallig nog iets in een doos zitten?
Bedankt!
Dell Adapter
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 223 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb hier nog een zo goed als ongebruikte Dell travel adapter kit liggen (met gewone stekker, 12v auto en vliegtuig stekker). Adapter model is DA65NS3-00.
Doe maar een bod indien interesse
Doe maar een bod indien interesse

Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
Moet hij nog laden of enkel voeding geven?
Misschien kan ik wel nog iets regelen via via
Misschien kan ik wel nog iets regelen via via

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- honda4life
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
- Bedankt: 391 keer
10 euro op 2dehands... Of is dat nog te veel?
[
Post made via mobile device ]
[

✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Kan je iets specifieker zijn in wat je zoekt ?Liber! schreef:Voor een oudere Dell laptop (6 a 7j oud) zoek ik nog een lader. Iemand toevallig nog iets in een doos zitten?
Bedankt!
welke specificaties maken een voeding bruikbaar voor u ? (spanning ? connector ? of iets anders ?)
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Die dell laptop laders zijn volgens mij al jaren allemaal dezelfde, de ene al wat zwaarder dan de andere, maar quasi altijd compatibel.Joe de Mannen schreef:Kan je iets specifieker zijn in wat je zoekt ?Liber! schreef:Voor een oudere Dell laptop (6 a 7j oud) zoek ik nog een lader. Iemand toevallig nog iets in een doos zitten?
Bedankt!
welke specificaties maken een voeding bruikbaar voor u ? (spanning ? connector ? of iets anders ?)
J.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Vandaar mijn vraag dus....
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Spanning en connector zijn dus dezelfde...
Het aantal Amperes dat de adapter kan geven varieert, maar werkt nog wel. Een te lage ampere lader zal gewoon de batterij trager laden of geen topprestaties kunnen bieden. (throttling)
Het aantal Amperes dat de adapter kan geven varieert, maar werkt nog wel. Een te lage ampere lader zal gewoon de batterij trager laden of geen topprestaties kunnen bieden. (throttling)
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 282 keer
- Bedankt: 98 keer
De batterij is reeds lang stuk (het gaat om de laptop van mijn moeder), dus ik vermoed dat de Amperage er weinig toe doet.
Bedankt voor de aanbiedingen.
@MClaeys @Joe de Mannen: wat wil je ervoor?
Bedankt voor de aanbiedingen.
@MClaeys @Joe de Mannen: wat wil je ervoor?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Die liggen ook niet echt op mijn weg, maar als je kan wachten lukt het waarschijnlijk volgende week wel om ze in Edegem te droppen. Op voorwaarde dat ik ze daar gewoon ergens ter uwer attentie kan afgeven en er niet te veel tijd mee verlies.
Anders moet ik eens bekijken hoe ik ze zou kunnen opsturen.
J.
Anders moet ik eens bekijken hoe ik ze zou kunnen opsturen.
J.
- MClaeys
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 347 keer
Vanavond welkom, zeg maar hoe laat
morgen ben ik zelf ten vroegste om 20 uur thuis (huizenjacht), vanavond rond half 5. Op een bepaald uur afspreken in Lokeren is ook goed voor mij als dat gemakkelijker past voor u, anders stuur ik mijn adres wel via pm
.