Hoi
Ik zag bij het surfen dat ze tegenwoordig een hdd adapter met USB 3.0 hebben,dus waar je 2 sata Harde schijven kunt inpluggen die dan via usb 3.0 naar de nas gaat. Ik gebruik op mijn synology nas ook een externe hd en dat werkt perfect met een WD of Toshiba HD maar weet er iemand of de HDD Adapter ook werkt met een synology nas?
een hdd adapter zie hieronder de link van zoiets
http://www.bytesatwork.be/media/catalog ... v2_04.jpg
Or
http://miniimg8.rightinthebox.com/image ... 140407.jpg
Graag jullie reacties
Duckman
HDD ADAPTER + SYNOLOGY NAS
- jaker
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 90 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Normaal behoren die dingen transparant te zijn voor het toestel waar je ze op aansluit. Dat toestel moet gewoon een USB storage zien ...
En dat toestel kan een pc zijn, een mediastation, een NAS (Synology of een ander), enz, enz ... noem maar op. Dus elke HDD to USB adapter die de spelregels volgt (zich meldt als USB storage) is bruikbaar op een Synology NAS met een USB ingang.
En dat toestel kan een pc zijn, een mediastation, een NAS (Synology of een ander), enz, enz ... noem maar op. Dus elke HDD to USB adapter die de spelregels volgt (zich meldt als USB storage) is bruikbaar op een Synology NAS met een USB ingang.
Internet/TV: Orange Zen Fiber + TV Vlaanderen
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
Kabelmodem: Arris CM3500B
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Mobiel: Mobile Vikings / Samsung Galaxy S23
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
- Bedankt: 315 keer
Dergelijke dual bay stations hebben een usb hub aan boord die het mogelijk maakt 2 SATA naar usb controllers aan te sturen.Dus als een usb hub door je usb3 controller op je nas aanvaard word, dan zal hij normaal ook een dual disk bakje herkennen.