SAMSUNG 48U7500 4K LCD 48 inch

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Klopt, wat die 200 euro betreft, de link naar de goedkoopste prijs heb ik dus gemist. :-( :-(
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Is er iemand die trouwens ervaring heeft met tv's kopen via internet zoals platte-tv-discounter of andere, heb een betje angst als er ooit garantie aan te pas komt.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

garantie kan in sommige gevallen geclaimed worden direct bij de leverancier via hun support langs internet.

bijv : http://www.samsung.com/be/support/warra ... Y.WARRANTY
Mocht u een SAMSUNG product willen opsturen voor reparatie, neem dan eerst contact op met de SAMSUNG Service en Informatielijn; 02201 2418 (lokaal tarief).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Maar stel bijvoorbeeld: ik schaf mij een tv aan via een webshop, na een jaar zijn er problemen. Moet ik dan contact opnemen bij de on line shop waar ik de tv heb aangeschaft of rechtstreeks met de support site van de firma. (Samsung,Philips,Panasonic)?
Hoe geraakt deze tv dan bij de fabrikant? Moet je dan zelf deze opsturen of is er reparatie voorzien aan huis?
Bij een Vandenborre bijvoorbeeld komen ze aan huis voor reparatie.
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 217 keer
Bedankt: 315 keer

het is best je hierover te laten informeren voordat je iets aanschaft via een webshop. Want dit verschilt enorm.
in de meeste gevallen neem je met de webshop contact. Maar je zal het dan moeten verzenden of binnenbrengen bij hun.
Aan de andere kant kost het evenveel moeite om rechtstreeks met de fabrikant te communiceren en in sommige gevallen krijg je een gelijkaardig exemplaar in de plaats waarna je het defect opstuurt.
Het is maar kwestie van de kleine lettertjes te lezen en uit te maken wat je persoonlijke voorkeur is
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 223 keer

Erg goede ervaring met direct garantiegevallen te regelen met de fabrikant (oa samsung)
Je neemt contact met hun op, zij sturen je een verzendlabel (op hun kosten) en koerierdienst komt deze netjes ophalen en had het telkens op aanvaardbare termijn (enkele dagen) terug.
Gaande van GSM, printer, TV, DROOGKAST! ... alles netjes binnen de garantie van 2 jaar afgehandeld, hoewel zij hiertoe niet verplicht zijn.
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb ondertussen de tv eveneens aangeboden op ebay
http://www.benl.ebay.be/itm/SAMSUNG-UHD ... 08b&_uhb=1
en eveneens op tweedehands
http://www.2dehands.be/audio-video-tv/t ... 77337.html
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”