Heeft iemand een idee wat ik moet doen om dit te verhelpen? ik heb ookal op een windows laptop proberen connecteren maar ik krijg hetzelfde bericht.1.0 isocc=BE,cc=32,ac=0,network=TELENET_1 TELENET:BE,1:Telenet Homespot https://wifiportal.telenet.be/homespot/wispr/login.do 100 0 --> ]]>
telenet hotspot werkt niet
hallo allemaal, ik zit met een probleem. Altijd als ik met mijn macbook connecteer aan de hotspot werkt het wel. Maar als ik een webpagina open krijg ik gewoon een error en ik kan nooit mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. De error is:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Toevallig andere DNS dan Telenet ingesteld? Wilde gok, maar dat gaf hier een min of meer soortgelijk probleem.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 9 keer
Geen error, ik krijg het ook altijd als ik eerst op de hotspot kom. Gewoon even naar Google gaan en de login pagina zou moeten verschijnen.
Dit lijkt me een van die automatische antwoorden van de router om aan je toestel duidelijk te maken dat het een hotspot is en je kan inloggen op die url.
Windows geeft dan een username en passwoord input zonder dat je naar de hotspot pagina moet gaan.
(volledig gespeculeerd)
Dit lijkt me een van die automatische antwoorden van de router om aan je toestel duidelijk te maken dat het een hotspot is en je kan inloggen op die url.
Windows geeft dan een username en passwoord input zonder dat je naar de hotspot pagina moet gaan.
(volledig gespeculeerd)