poort 10048 openen in b-box 2

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
NatVeg
Starter
Starter

Ik kom hier hulp vragen want ik wil een poort openen voor Soulseek en het lukt niet. Heb al van alles geprobeerd, maar ken er te weinig van.
Het lukt niet een statisch ip te maken want ik weet niet welke exacte naamservers van belgacom in te vullen.
Programma's zoals portforwarding lukken ook niet (het zegt "could not parse your ip address or dns")
Ik weet niet of ik om een poort open te zetten absoluut een statisch ip adres nodig heb, ik wil gewoon die poort open zetten en open houden.
Het is me nochtans al verschillende malen gelukt om die poort te openen door tutorials te volgen, maar nu dus niet meer, ik ben ten einde raad, en zo gefrustreerd op die providers :bang:
Ik weet niet welke info ik verder moet doorgeven om geholpen te kunnen worden.
Ik heb windows 7 en een b-box 2, de firewall is uitgeschakeld.
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 83 keer

Toch gewoon bij virtual server externe poort, interne poort + intern ip opgeven ...

kan goed zijn dat de pc zijn intern ip behoud tot de volgende stroom uitval van bbox ....
Afbeelding
NatVeg
Starter
Starter

bedankt, maar waar moet ik dit instellen? ik begrijp jammer genoeg je antwoord niet :?
het moet NIET perse 10048 zijn mag ook een ander poort zijn.
Laatst gewijzigd door NatVeg 15 jun 2014, 15:19, in totaal 1 gewijzigd.
petzl
Elite Poster
Elite Poster

ondersteund je programma upnp ? want anders doet je programma dat wel voor jouw ...
Afbeelding
NatVeg
Starter
Starter

Het ondersteunt dit, maar het probleem ligt niet daar.
Zoals het nu is kan ik een derde van de gebruikers browsen die Soulseek gebruiken, dit omdat die poort dicht is.
Dus het programma werkt maar niet optimaal. Dat ik daar upnp aan of uit zet maakt geen verschil.

Verder op de site van belgacom is een vergissing want om een klacht in te dienen , wil het niet verder klikken.
Zo frustrerend allemaal.
petzl
Elite Poster
Elite Poster

Vraag gewoon ff iemand die je kent en er wat vanaf weet je pc over te nemen met teamviewer ....

Poorten open vind ik persoonlijk echt niet moeilijk ... . ik heb helaas geen bbox om je op weg te helpen ...
Afbeelding
NatVeg
Starter
Starter

Er is blijkbaar niemand die iets van poorten kent in mijn omgeving.
Ik begrijp niet zo goed of ik al dan niet een statische IP adres nodig heb om het programma goed te laten functioneren
Zou u het niet even willen instellen via TeamViewer? Ik weet niet of dit gedaan wordt of niet, maar ik kan het maar vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”