Aangezien het comfort abonnement €12 meer kost (Start: €25,50 <> Comfort: €36,95 - klik) waarbij je maar 50Gb mee krijg,
is het (financieel) interessanter om een Volume Pack Unlimited bij te nemen, aan €7,50.
Ik kan wel terugvinden hoe en wanneer het geactiveerd wordt:
Maar ik zie nergens hoe je dat Unlimited Pack weer kan desactiveren. Kan ik dat in maart activeren, in april desactiveren, ... etc?Uw Volume Pack wordt geactiveerd binnen 30 minuten na de validatie van de bestelling. Het kan wel nodig blijken een nieuwe internetverbinding tot stand te brengen om het te kunnen gebruiken.
Het lijkt me bizar dat je €5 moet betalen voor éénmalig 5Gb extra te hebben, maar dat je het Volume Pack Unlimited elke maand kan activeren/desactiveren.
Iemand enig idee?
PS: leuk detail
Volgens de algemene voorwaarden van de Volume Packs (klik):
Volgens de informatie op de website (klik):C. Abonnement op het Volume Pack en snelheidsbeperking
1. Indien een gebruiker zich pro-actief abonneert op een Volume Pack (voordat hij het Maximumvolume van zijn pakket heeft bere ikt) zal het “Extra Volume” worden afgetrokken vanaf het ogenblik dat hij zijn volledige “Abonnementsvolume” heeft opgebruikt.
Op het einde van iedere kalendermaand zal het ongebruikte “Extra Volume” Gbytes van worden overgedragen naar de volgende maand en worden gebruikt zodra het volledige “Abonnementsvolume” is opgebruikt
Dit biedt u een extra volume voor uw internetverbinding. U kunt een onbeperkt aantal Volume Packs toevoegen, naargelang uw behoeften. Het ongebruikte saldo wordt niet overgedragen naar de volgende maand.