DLM bij scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dommelgebruiker
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

gaat bij Scarlet klanten ook DLM langs?
ik blijf maar plakken op 30 down terwijl ik gemakkelijk 70 kan hebben...

dit is de reactie van scarlet:

Beste klant,

Ons antwoord op onderstaande vraag is:
Bedankt voor het contacteren van de Scarlet klantendienst, wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen.

Met uw Scarlet Trio abonnement heeft u toegang tot een maximaal bandbreedte profiel van 30 Mbps, waar u op dit moment ook gebruik van maakt. Op het moment dat u twee televisies aan heeft staan die beide een HD-kanaal op hebben staan blijft er inderdaad maar 18 Mbps over, aangezien er 6 Mbps voor ieder HD-kanaal wordt gereserveerd. Wij kunnen om deze reden geen verzoek sturen naar Belgacom om uw bandbreedte uit te breiden, aangezien u momenteel al gebruik kunt maken van 30 Mbps.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey
Scarlet Klantendienst
sddt
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 18 keer

Ikzelf zit ook al ganse tijd op 30mbps terwijl ik vroeger nog 70mbps gekregen had. Al verschillende keren gemaild maar geen vordering. Ik begin ook te twijfelen of scarlet de snelheid nog opschroeft.
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 60 keer

Scarlet Trio is zowieso afgenepen op 30mbit?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

dommelgebruiker schreef:gaat bij Scarlet klanten ook DLM langs?
ik blijf maar plakken op 30 down terwijl ik gemakkelijk 70 kan hebben...
Hoe weet je dat je gemakkleijk 70 kan hebben? Post eens je modemwaarden?

Scarlet heeft met DLM niets te maken, alleen Belgacom beslist daar over.
Normaal krijgt iedere klant het grootste profiel dat de lijn aankan - rekening houdend met de provisioning criteria van Belgacom.
Dit is onafhankelijk van jouw provider (Belgacom, Scarlet, EDPnet, Dommel, ...), of van jouw abbo (One, Trio, Comfort, Maxi..)
dommelgebruiker schreef:dit is de reactie van scarlet:
... Wij kunnen om deze reden geen verzoek sturen naar Belgacom om uw bandbreedte uit te breiden, aangezien u momenteel al gebruik kunt maken van 30 Mbps.
b**shit reactie, van een Helpdesk medewerker die er niets van begrijpt.
Als jouw lijn werkelijk 50 mbps of meer aankan, dan heb jij er alle belang bij dat ze jouw sync verhogen, zodat je aan 30 mbps kan surfen, bovenop 2 TV streams.
Je moet dit antwoord van Scarlet niet accepteren, Scarlet is de enige die een "verzoek" kan (en moet) sturen naar Belgacom om uw na te kijken of uw sync verhooogd kan worden.
Devilzown schreef:Scarlet Trio is zowieso afgenepen op 30mbit?
Inderdaad, vandaar dat zijn sync verhoogd moet worden: dan zal hij kunnen surfen aan 30 mbps (gecapt), en gelijktijdig TV kijken.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”