3 van mijn 4 accounts zijn intussen terug geregistreerd
Ook de soft client meldt zich terug aan (en mijn belkrediet is niet verdwenen )
Probleem opgelost?
Inderdaad, alle Betamax/Dellmont clones lagen er uit. Om een of andere reden duurder het bij Feevoipdeal langer dan bij de anderen om terug te registreren. Vreemd.
internet en TV: Proximus Flex Pack met FritBox 7590 Pro als modem/router, inclusief TV (beta OS van Fritz)
voip: OVH
GSM: Hey!Telecom 5€ voor onbeperkt bellen, smsen en 15gb
Weet iemand hoe een Fritzbox reageert als een voip-account niet beschikbaar is die volgens de dialing rules gebruikt moet worden?
- je kan niet bellen?
- de vaste lijn wordt gebruikt?
- een andere voip-account (vb Weepee/OVH) wordt gebruikt?
- ???
johcla schreef:Weet iemand hoe een Fritzbox reageert als een voip-account niet beschikbaar is die volgens de dialing rules gebruikt moet worden?
- je kan niet bellen?
Ik denk dat je kan niet bellen , je kan het zelf testen.
Internet: edpnet internet vdsl Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31 Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31 Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Hangt ervan hoe je het instelt:
- al je een vaste lijn hebt (of een vaste lijn simuleert met een simbox), kan je dat instellen dat de vaste lijn / SIM kaart gebruikt wordt als fall-back voor VoIP.
- in recentere Firmwares kan je nu ook instellen dat een andere VoIP account moeten gebruikt worden:
Substitute connection
<< .. >> Use substitute connection
If dialing over an Internet telephony provider fails, an attempt will be made to connect the call using other telephone numbers.
Je kan wel geen volgorde of prioriteit instellen ...