iPhone 5s Goud 32GB.

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
Geert2800
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 47 keer

Na 5 februari 2014 ga ik voor de 2de keer een vervangende iPhone 5s Goud 32GB ontvangen van Apple.
Het toestel zal dus zoals nieuw zijn, behalve de doos die is niet gesealed.

Vermits het om dan om een praktisch nieuw toestel gaat heb ik een prijs in gedachte van 700€.
De garantie loopt nog tot 28 oktober 2014 via Mobistar, maar je kan het ook rechtstreeks regelen bij Apple zoals ik doe dus...
Hou er rekening mee dat het toestel pas rond 7 februari vermoedelijk beschikbaar zal zijn.

Voor wie intresse heeft stuurt me maar een pm.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1682 keer
Bedankt: 1476 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider
Te Koop forum

Geen Pm. Bieden mag enkel publiek.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Geert2800
Pro Member
Pro Member

Ok bieden openbaar dan ;).
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Geldt er normaal geen twee jaar fabrieksgarantie? Garantie tot en met oktober 2014, moet dit niet oktober 2015 worden?
fiestaboyke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 94 keer

Apple geeft maar 1 jaar ...
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 187 keer
Bedankt: 157 keer

zucht... Waarom toch zo'n dingen vertellen??

http://www.iphoneclub.nl/258664/apple-g ... producten/
Geert2800
Pro Member
Pro Member

fieldoxide schreef:Geldt er normaal geen twee jaar fabrieksgarantie? Garantie tot en met oktober 2014, moet dit niet oktober 2015 worden?
Bij Mobistar ook maar 1j! Na de eerste 6m moet je ook bij hen ook bewijzen dat de fout al aan het toestel was bij aankoop.
Blijkt zelfs een wet te zijn :

Wanneer een verkoper geconfronteerd wordt met een defect product (bv. een gsm met defecte batterij) is hij op basis van de garantiewetgeving gehouden dit toestel kosteloos te laten herstellen (of vervangen) wanneer de consument zich in de eerste 6 maanden na de aflevering/aankoop van het toestel bij hem aandient. In dat geval is de verkoper bovendien slechts gehouden tot herstel/vervanging indien hij niet het bewijs kan leveren dat het defect te wijten is aan onoordeelkundig gebruik door de consument (bv. niet volgen van de gebruikershandleiding door de batterij eerst één keer volledig op te laden). In de praktijk is dit bewijs soms moeilijk te leveren en zal de verkoper in die eerste zes maanden in vele gevallen gehouden zijn tot kosteloos herstel. Hij kan de door hem gemaakte kosten echter wel verhalen op de producent via een regresvordering.

Vanaf de 7de maand na de levering aan de consument van het toestel aan de consument liggen de kaarten echter helemaal anders. Indien de consument zich vanaf de 7de maand na levering/aankoop bij de handelaar aandient met een defecte gsm, is de verkoper niet langer zonder meer gehouden tot kosteloos herstel. Het is dan de consument die moet bewijzen dat het defect al bestond op het ogenblik dat hij de gsm in ontvangst nam/na aankoop. In de praktijk is dit niet zo eenvoudig. Temeer omdat de consument het product vaak al gedurende 6 maanden zonder problemen heeft gebruikt. Indien de consument dan ook niet het bewijs kan leveren dat dit gebrek al vanaf de levering bestond, is de verkoper niet langer gehouden om het defecte toestel kosteloos te herstellen of te vervangen. Hij kan in dat gevel wel degelijk herstelkosten aan de klant aanrekenen.
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 70 keer
Te Koop forum

Zoals al eerder geschreven: bij Apple gekocht = 2 jaar garantie (10/12 gekocht, 12/13 garantie).
Mijn aanspreekpunt bij Apple vertelde me wel dat indien gekocht bij een andere winkel ze geen 2 jaar garantie verlenen. Ergens anders gekocht moet je het bij die andere winkel afhandelen.
Victory Not Vengeance
Fliz
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Trouwens, voor het "2 jaar verhaal", kreeg je officiëel dus maar 1 jaar. Maar ook dat was eigenlijk makkelijk te omzeilen. Ik heb meerdere keren gewoon mijn standpunt gehouden dat ik als Europese burger 2 jaar garantie op alle aankopen, punt. En na wat gemompel moe(s)ten ze gewoon toevoegen.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Deze is waarschijnlijk niet meer te koop? :)
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”