Gramofon - Kickstarter

Heb je vragen of wil je een ervaring delen over elektrische apparaten? Dat kan hier!
Plaats reactie
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

'oi,

Ik kwam dit project op Kickstarter tegen. Het is van de makers van FON (je weet wel, Belgacom_fon, gewoon fon, Fon dus).

Voor een leuke prijs een toestelletje om audio naar te streamen.

Met het linken verdien ik niets, echt niets, ....
https://www.kickstarter.com/projects/fo ... x?ref=live

Buiten dan de hoop dat ze aan hun target komen, om het project uit te voeren, want ze zijn er nog niet, lang nog niet.

Voor diegene die er 1 (of meerdere bestellen), doe je het vandaag nog, krijg je er 1 extra gratis (kijk bij de comments).

Ze versturen vanuit Europa (ik vermoed Spanje) dus geen schrik voor douanekosten, iets wat je bij andere projecten op Kickstarter regelmatig aan je broek hebt.

Spread the word :-)

Yves
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Je krijgt er één extra gratis bij, als het target behaald wordt voor 2 mei...

Desondanks wel een leuk project!
Afbeelding
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Toch niet. Comment 6 op hun page:
Any backer who is on the list by end of today is part of the club.
En het gaat hier over vandaag, 26 april.

Dus volgens mij enkel een gratis 2de indien je voor middernacht vandaag op 1 of meerdere intekent.
2Flip
Premium Member
Premium Member

So let's finish this Kickstarter campaign early -- if we give them all out by May 2, we'll give all early supporters a second Gramofon.
Het is in ieder geval niet echt duidelijk, maar ik begreep dat iedereen die voor 26 april intekende een extra toestel kreeg, maar enkel en alleen als het target (6500 toestellen) voor 2 mei gehaald werd ["If you as an early backer spread the word and get your friends on board, we can be done by the end of next week"]
Tevens is het me ook niet echt duidelijk of personen die kiezen voor het pakket met twee gramofons, ook een extra exemplaar ontvangen.
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Ik zal mij wel een Sonos Play:1 kopen, dat kost misschien €199, maar heeft tenminste geintegreerde speakers.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
2Flip
Premium Member
Premium Member

@Trojan: Is dat niet meer een nadeel dan een voordeel? Zo kan je met Gramofon naar believen kiezen en veranderen van geluidsysteem.
En met het geld van één Sonos Play:1 koop je 8 Gramofons...
Afbeelding
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Op kickstarter staat duidelijk te lezen dat Gramofon retail verkocht gaat worden voor $99, dus als ks afgelopen is koop je er maar 2.
Reward levels: $50, $60 / €36, €44 / £30, £36 / ¥5115, ¥6138 Gramofon will retail for $99. Includes shipping & VAT. Countries are in the FAQ.
En ik heb niet echt behoefte om nog eens apart speakers te kopen. De all-in-one oplossing van sonos spreekt mij meer aan. Vandaar dus: "maar heeft tenminste geintegreerde speakers."
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Provider
Te Koop forum

Wel, ik *heb* een volledig Sonos systeem thuis. Wat mij aan de Gramofon aanspreekt is dat gewoon iedereen er mee kan afspelen.

Je sluit hem op de ingang van een Sonos Zone-versterker aan (mijn speakers zitten weggewerkt in de keuken, badkamer, living, terras, ...).

Komt er bezoek, die logt in op de Gramofon, kiest zijn eigen muziek, en het komt via je Sonos (-connected) speakers eruit.
Plaats reactie

Terug naar “Elektrische apparaten”