Ik kan mijn tariefplan niet wijzigen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
xBlush
Starter
Starter

Ik maak momenteel gebruik van pay&go max. maar ik wil overstappen naar pay and go smart
als ik het via 1911 doe, dan moet ik 6 euro betalen. Online gaat het ook niet. Ik probeer al 20 minuten naar proximus te bellen maar zonder antwoord :|
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Geen probleem, u kunt 3 keer per jaar gratis van tariefplan veranderen via uw e-Services of door te bellen naar 1911 (kies optie 2).
Vanaf de 4de keer wordt er € 6,20 per omschakeling aangerekend.
Uw nieuw tariefplan is geldig van zodra u een eerste oproep doet of ontvangt. U geniet van uw herlaadbonus van zodra u uw Pay&Go-kaart opnieuw herlaadt.
http://www.belgacom.be/nl/id_t_pgg_rate ... l?tabnav=3
tabblad "Al klant?"
Bent u reeds drie keer veranderd van tariefplan in het verleden jaar?
xBlush
Starter
Starter

Hmm, dat zou best kunnen... maar toen was ik een nieuwe klant dus ik wist eigenlijk niet wat het inhoudt...
Maar als ik nu opwaardeer dan gaat het geld er toch meteen vanaf ofniet? want als ik 15 euro opwaardeer dan gaat het er meteen vanaf en dan heb ik mijn pay and go max minuten enzo.. dus wat moet ik nu doen
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 389 keer

opladen voor 5 of 10 euro afhankelijk hoeveel geld er nog opstaat, wijziging doorvoeren en dan opladen om uw getrouwheid te krijgen bij uw nieuw tariefplan
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”