Problemen 3G connectie Apple iphone 5S

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Beste forumleden,
sinds een aantal dagen lukt het mij niet meer om via 3G te surfen op mijn iphone 5S. Als ik verbinding wil maken met het netwerk krijg ik de foutmelding: mobiele datanewerk activeren niet mogelijk.
Ik ben al eens naar de instellingen gaan kijken en daar staat bij APN ingevuld: internet.proximus.be . De carrier die op mijn iphone staat is 16.0. Voor alle zekerheid heb ik de netwerkinstellingen eens hersteld en mijn simkaart ui het toestel gehaald maar dit heeft geen oplossing gebracht. Zijn er nog mensen die deze problemen hebben? Kan het zijn dat mijn micro sim stuk is?
Alvast bedankt voor de feedback.
ikhlaske
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 6 keer

Staat je internet wel actief op je simkaart?
Op "Mijn Proximus" kan je zien of je een dataplan hebt. Zo niet, wordt het door Proximus geblokkeerd om verbinding te maken. (Als Pay per usage ook uitstaat natuurlijk)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Provider: Mobile Vikings Fiber 1000/500
Modem/Router: Unifi Cloud Gateway Max PPOE
Switch: UniFi 24p + 24p POE 150W
Wifi: Unifi AP Wifi 6
GSM: Proximus
Nas: Synology DS 219+ 16GB ram 512GB nvme ssd cache - Synology DS 219se
Backbone: (Plex)
  • Mac Mini - M1
UBremoved_3729
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Ondertussen naar de klantendienst gebeld. Blijkbaar stond mijn profiel verkeerd ingesteld bij hun. Ik heb nochtans een proximus smart 15. In ieder geval alles is nu terug ok.
Hier mag een slotje op. Bedankt voor de feedback.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”