Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Kaart is gebruikt, maar in zeer goeie staat -- voorzien van alle originele accessoires + doos.
Is ongeveer 3 jaar oud, geen factuur voorhande. Weg wegens overschakeling naar Nvidia met Maxwell GPU.
Kaart is een PCIe x16 (version 2.1) welke 2 sloten bezet. Voeding is 2x 8-pin PCIe.
(Crossfire Bridge & extra kabels meegeleverd)
Damn -- enige spraakverwarring
Ik sprak over "meeneemprijs" ipv "vaste prijs" -- vandaar ook geen vermelding van o.a. xx uur na hoogste bod..
Mijn fout -- we zullen het bieden als dusdanig zo houden, met het "48u na hoogste bod" label.
Bij deze genoteerd @ AndRo555 -- 55 euro exclusief verzending.
Hmmm -- aangezien Heronic & AndRo555 beide van hun bod/aankoop afzien -- blijft enkel honda4life over..
Helaas vind ik 45 euro wat aan de magere kant, gezien dat ik enkel aan een vast prijs (meeneem) van 65 euro wilde verkopen.
Ik zou dus volgend willen voorstellen :
1) ofwel krijgt honda4life de voorkeur om de kaart aan het laatst geboden bedrag te kopen, zijnde 55 euro
2) ofwel annuleer ik ook dat bod, en gaan we terug gewoon uit van de vaste prijs van 65 euro
Wel sneu want best wel een goede kaart. Ik had een msi denk ik en heb mij daar toen een andere case voor moeten kopen.
Nu zou het voor in een (oude) htpc zijn. Zit een 5750 in en het beeld is ondermaats. Kan het moeilijk omschrijven. Dit zowel onder windows als ubuntu.