zou ik nu bij MV blijven? Ik herlaad telkens voor € 10 en verbruik tot nu altijd zo'n 350-400MB/mnd, bellen en sms doe ik amper. Blijft MV de beste keuze voor mij of is bijvoorbeeld Base Check postpaid € 12 voordeliger? Is wel iets duurder maar dan wel ineens 500MB extra, nu voorlopig nog niet nosdig maar je weet nooit.
Op aanbieders.be scoort Base wel slecht voor snelheid internet en klantendienst. Klopt dit nog?
Hebben Base klanten voorrang bij de surfnelheid of maakt dat niet uit?
Het plezante aan MV is wel dat als ge nog belkrediet over hebt na 1 mnd dat je dat kunt aanwenden voor data, ik geloof niet dat dit bij een andere provider kan?
Base of een ander
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 53 keer
wat snelheid internet betreft zal je dezelfde snelheid hebben als bij MV (eveneens BASE netwerk). Ik heb zowel base als mobilevikings getest en merk geen verschil qua snelheid, dus denk niet dat ze hun eigen verkeer prioritiseren tov dat van MV. Snelheid internet vind ik persoonlijk bij base meer dan ok, klantendienst heb ik geen ervaring mee (enkel business klantendienst, die is wel ok)
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Wat is het struikelblok:
- enkel in BE
- 30 dagen
- enkel in BE
- 30 dagen
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
idem dito bij MV. internet is 1 maand geldig na de herlading en ook alleen in België. Na die maand kan je wel nog op het internet maar wordt je beltegoed aangesproken (als je dat tenminste nog hebt).
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Ja, maar tegen welke prijs? Hier zit die 500 MB, 2 GB... in je herlading inbegrepen. In het buitenland is het te betalen.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 684 keer
- Bedankt: 156 keer
Bij medionmobile ga je ook in het buitenland op internet kunnen, maar het is betalend en niet inbegrepen in je databundel.
Hetzelfde geldt voor MV, dat is ook extra te betalen.
Bij Proximus Generation Connect kan je bij automatische herlading naast je 2 GB voor België wel 10 MB voor Europa krijgen. Die zijn te cumuleren tot 100 MB.
Zelf ben ik tevreden over MV. Als je veel belkrediet hebt bij MV, kan je daarvan zo'n 60% cash recupereren; meestal is dat interessanter dan je krediet aan internetvolume te spenderen.
Na de prijsdaling bij de andere operatoren blijft het grote voordeel van MV voor mij dat je 1u per dag gratis naar andere MV'ers.
Hetzelfde geldt voor MV, dat is ook extra te betalen.
Bij Proximus Generation Connect kan je bij automatische herlading naast je 2 GB voor België wel 10 MB voor Europa krijgen. Die zijn te cumuleren tot 100 MB.
Zelf ben ik tevreden over MV. Als je veel belkrediet hebt bij MV, kan je daarvan zo'n 60% cash recupereren; meestal is dat interessanter dan je krediet aan internetvolume te spenderen.
Na de prijsdaling bij de andere operatoren blijft het grote voordeel van MV voor mij dat je 1u per dag gratis naar andere MV'ers.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 29 keer
ha zo dat wist ik niet. dus je hebt 500MB volume, je gaat een dagje naar het buitenland waar je wat surft met je smartphone en achteraf staat er nog steeds 500MB ter beschikking maar is wel je krediet verminderd.