ik zou een .com domeinnaam willen registreren en de optie url cloaking zou er moeten bijzitten iemand aanbevelingen?
thx
Kemblin
Domeinnaam registreren
- Kemblin
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
bv als je domeinnaam www.home.scarlet.be/~jan-modaal is en je registreerd een domeinnaam met cloaking dan blijft je geregistreerde domeinnaam www.jan-modaal.com in de adresbalk staan en je kan bv direct dit intypen www.jan-modaal.com/contact.htm
zonder cloaking lukt dit niet en wordt de domeinnaam meestal gewoon geforward en komt het adres www.home.scarlet.be/~jan-modaal in de adresbalk. Misschien een beetje moeilijk uitgelegt, ik ben niet echt een linguist
zonder cloaking lukt dit niet en wordt de domeinnaam meestal gewoon geforward en komt het adres www.home.scarlet.be/~jan-modaal in de adresbalk. Misschien een beetje moeilijk uitgelegt, ik ben niet echt een linguist

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Als je webspace hebt... waarom heb je dan nog URL cloaking nodig ?Kemblin schreef:Ik ga ook webspace registreren bij vespacious misschien is het goedkoper om daar ineens een domeinnaam bij te nemen. Weet er iemand of ze url cloaking hebben ?