Status opvragen aanleg VDSL2 netwerk

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
nickdd
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 6 keer

Hallo,

Kent iemand een emailadres of telefoonnummer waar ik bij Belgacom aan meer informatie kan komen over de status van de uitbreiding van hun netwerk ?
Via de gewone klantendienst kom ik er namelijk niet...

Een paar maand geleden had ik een aanvraag gedaan voor aansluiting op het Belgacom netwerk, maar kreeg ik een brief dat wegens verzadiging van hun netwerk ik niet voor 27/10/2014 kon aangesloten worden (er is nog geen VDSL2 en volgens een lijntest bij de buren kon ik er enkel ADSL krijgen). Locatie: Hodister - Rendeux (6987).

Nu belde er me half januari iemand van Belgacom in Wallonië op om te vragen of ik nog interesse had en dat ik binnen een paar maand aansluitbaar zou zijn omdat ze VDSL2 uitrollen. Indien er geen zware sneeuwval was zou dit maart/april zijn.
Ik heb echter geen contactgegevens van die persoon en wil nu even horen wat de status is.

Waar kan ik daar best voor terecht ?

Groeten.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Deze info is niet te verkrijgen "zomaar".

Front office medewerkers kunnen dit checken via het orderingsysteem. Daarin staat, indien de richtdatum bekend is, wanneer VDSL2 mogelijk zou zijn.
Ik dacht dat je dit zelf ook kon checken via de belgacom website.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”