Kreeg dit net in mijn mail box:
Dankzij uw TV Overal-abonnement én uw Mobiel Internet- of Internet On GSM-abonnement (minstens 50MB/maand), geniet u maandelijks gratis van 1 GB mobiel internetvolume (3G/4G) op maximaal twee GSM-nummers.
Tot nog toe kon u dat volume gebruiken om bijvoorbeeld te surfen met uw smartphone of om tv te kijken via TV Overal. Vanaf 1 maart zal dit volume volledig voorbehouden zijn voor TV Overal (voor meer info, zie de algemene voorwaarden voor TV Overal - het aangepaste artikel 10). Zo geniet u echt overal van uw favoriete tv-programma dankzij het 3G/4G-netwerk van Proximus.
Met vriendelijke groeten,
Uw Belgacom TV-team
Ik heb dus een maxi pack met:
- internet on gsm: 500 MB
- Belkrediet voor "mobile internet comfort 1 GB" dat is voor tv overal denk ik (zit dus mee vast aan de 500 MB)
- Mobile internet free anytime 2 GB (simkaart voor tablet veronderstel ik)
Wil dit nu dus zeggen dat ik maar 500 MB meer kan gebruiken via mijn gsm (gsm simkaart)
of
komt die 2 GB daar ook nog bij (of is dit enkel voor de simkaart van de tablet ?)
Thnx
Wijziging gratis internet volume (Tv overal)
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Wat gebeurt er als je "surfvolume" op is?
Vlieg je dan op smallband, en kan je dan toch nog je "TV volume" gebruiken aan de volle snelheid?
Vlieg je dan op smallband, en kan je dan toch nog je "TV volume" gebruiken aan de volle snelheid?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 10 keer
Even duidelijkheid gevraagd aan EVA:
Bij uw TV Overal krijgt u 1Gb volume dat u nog enkel kan gebruiken voor TV Overal.
Met uw gsmabonnement geniet u 500Mb inbegrepen 3G volume (enkel op de gsm te verbruiken).
Met uw Maxi pack beschikt u over 2Gb gratis inbegrepen 3G volume.
Dit volume wordt gedeeld gebruikt op uw mobile internet (waarschijnlijk zit deze simkaart in uw tablet) en op uw gsm (als de 500Mb van uw gsmabonnement op is).
Eva
Bij uw TV Overal krijgt u 1Gb volume dat u nog enkel kan gebruiken voor TV Overal.
Met uw gsmabonnement geniet u 500Mb inbegrepen 3G volume (enkel op de gsm te verbruiken).
Met uw Maxi pack beschikt u over 2Gb gratis inbegrepen 3G volume.
Dit volume wordt gedeeld gebruikt op uw mobile internet (waarschijnlijk zit deze simkaart in uw tablet) en op uw gsm (als de 500Mb van uw gsmabonnement op is).
Eva