Ik kan het paswoord van de e-Service account van mijn moeder niet resetten.
Ik krijg de melding "Unfortunately your e-Services profile doesn't allow you to recover your login and password online."
En dan staat er dat we moeten bellen naar de klantendienst.
Gegeven dat een telefoontje naar de klantendienst vlot 1 uur kan duren, is er geen andere manier om in die e-service account te komen of het paswoord te laten resetten?
Recuperatie e-service paswoord onmogelijk
-
- Elite Poster
- Berichten: 842
- Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
Belgacom-boetiek? Weet niet of ze je daar gaan kunnen helpen.
Nieuwe account openen? Normaal staat op de factuur een code daarvoor, maar weet niet of je meerdere accounts kan openen, ik heb volgens mij wel ooit mijn abonnement zo overgedragen toen ik die overgezet had van particulier naar BTW-nr, maar ben niet zeker of die toen nog actief was in oude account.
Nieuwe account openen? Normaal staat op de factuur een code daarvoor, maar weet niet of je meerdere accounts kan openen, ik heb volgens mij wel ooit mijn abonnement zo overgedragen toen ik die overgezet had van particulier naar BTW-nr, maar ben niet zeker of die toen nog actief was in oude account.
- gbmed
- Erelid
- Berichten: 542
- Lid geworden op: 07 apr 2013, 18:44
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 126 keer
Een heel simpele methode is om een PPPOE sessie te maken met als login: test@skynet met wachtwoord: test
Dit alles is case-sensitive. Gelieve ook @skynet te gebruiken en niet skynet.be. Met deze sessie kan je enkel op de site van BGC terecht en stelt je hiermee in staat om via de e-Services het wachtwoord te resetten.
Dit alles is case-sensitive. Gelieve ook @skynet te gebruiken en niet skynet.be. Met deze sessie kan je enkel op de site van BGC terecht en stelt je hiermee in staat om via de e-Services het wachtwoord te resetten.


-
- Moderator
- Berichten: 18462
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Is dit nog geldig? Ik krijg met deze login geen PPPOEgbmed schreef:Een heel simpele methode is om een PPPOE sessie te maken met als login: test@skynet met wachtwoord: test
Dit alles is case-sensitive

VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
gbmed : kan het zijn dat het @SKYNET (hoofdletters dus) is? Ik herinner mij iets van loginbrieven van vroeger waar dit altijd in hoofdletters stond. Of dit nu nog zo is...no idea!
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Is normaal idd @SKYNET
[
Post made via mobile device ]
[
