Zelfde account

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

Iemand een idee of het mogelijk is (en zo ja: wat de gevolgen zijn) om op meerdere plaatsen in te loggen met dezelfde account?
Het zit namelijk zo: momenteel bellen mijn ouders via FreeVoipDeal, en ikzelf gebruik diezelfde account soms op met smartphone. Dit werkt prima.
Maar wat gebeurd er als ik nu met nog een VOIP-toestel gebruik maak van diezelfde FVD-account?

Ik veronderstel dat één van de nadelen het "FUP exceeded"-tarief zal zijn, wanneer er tegelijk gebeld word. Of zal het zelfs helemaal niet mogelijk zijn om op twee toestellen tegelijk aangemeld te zijn met dezelfde account?
Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18459
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
Bedankt: 3755 keer
Recent bedankt: 9 keer
Provider

Dat hangt af van de provider.

Bij FreeVoipDeal (Betamax) kan je perfect aangemeld zijn op dezelfde account vanop meerdere plaatsen.
Je kan zelfs, met dezelfde account, op één toestel, aangemeld zijn met meerdere registraties (met verschillende CLIPs).

Je kan gelijktijdig uitbellen, maar zoals je aangeeft, is dit buiten de FUP.
Het 2de gesprek zal dus niet gratis zijn binnen de Frredays.

Wij WeePee en OVH kan je niet op meerdere toestellen met dezelfde account registreren.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”