Iemand een idee of het mogelijk is (en zo ja: wat de gevolgen zijn) om op meerdere plaatsen in te loggen met dezelfde account?
Het zit namelijk zo: momenteel bellen mijn ouders via FreeVoipDeal, en ikzelf gebruik diezelfde account soms op met smartphone. Dit werkt prima.
Maar wat gebeurd er als ik nu met nog een VOIP-toestel gebruik maak van diezelfde FVD-account?
Ik veronderstel dat één van de nadelen het "FUP exceeded"-tarief zal zijn, wanneer er tegelijk gebeld word. Of zal het zelfs helemaal niet mogelijk zijn om op twee toestellen tegelijk aangemeld te zijn met dezelfde account?
Zelfde account
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Dat hangt af van de provider.
Bij FreeVoipDeal (Betamax) kan je perfect aangemeld zijn op dezelfde account vanop meerdere plaatsen.
Je kan zelfs, met dezelfde account, op één toestel, aangemeld zijn met meerdere registraties (met verschillende CLIPs).
Je kan gelijktijdig uitbellen, maar zoals je aangeeft, is dit buiten de FUP.
Het 2de gesprek zal dus niet gratis zijn binnen de Frredays.
Wij WeePee en OVH kan je niet op meerdere toestellen met dezelfde account registreren.
Bij FreeVoipDeal (Betamax) kan je perfect aangemeld zijn op dezelfde account vanop meerdere plaatsen.
Je kan zelfs, met dezelfde account, op één toestel, aangemeld zijn met meerdere registraties (met verschillende CLIPs).
Je kan gelijktijdig uitbellen, maar zoals je aangeeft, is dit buiten de FUP.
Het 2de gesprek zal dus niet gratis zijn binnen de Frredays.
Wij WeePee en OVH kan je niet op meerdere toestellen met dezelfde account registreren.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.