Scarlet onstabiel

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
donneo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb sinds enkele dagen last van een zeer onstabiele verbinding. Via UTP direct op de modem, via wifi, maakt niet echt uit.... Modem en lijnwaarde zien er goed uit 60/6 profiel. Regio Gent. Iemand een idee?
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

donneo schreef:Modem en lijnwaarde zien er goed
En wat bedoel je dan juist met onstabiel?? Modem blijft netjes draaien en zonder re-sync's, veronderstel ik. Wat is dan juist het probleem en is dat altijd op dezelde sites?? Bvb. als je regelmatig een speedtest.net doet, geeft dat dan vergelijkbare resultaten??
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

052 -> standvastig 3.3.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
donneo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

DIBO schreef:En wat bedoel je dan juist met onstabiel?? Modem blijft netjes draaien en zonder re-sync's, veronderstel ik. Wat is dan juist het probleem en is dat altijd op dezelde sites?? Bvb. als je regelmatig een speedtest.net doet, geeft dat dan vergelijkbare resultaten??
Het probleem is dus youtube, muziek (google music), maar het is niet 1 site het zijn ze allemaal. Op verschillende apparaten. En ja modem re-synct inderdaad niet. Als de problemen erg zijn en ik doe een speedtest dan springt die ook op en neer. Nu lijk alles weer in orde te zijn, of toch snel genoeg om niet merkbaar te zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”