Een collega hier heeft de laatste tijd veel last om zijn mails te lezen via webmail;
Hij heeft geen mail client op zijn pc dus alle mails blijven op zijn webmail staan, (maar doet/deed regelmatig ook een opkuis)
Nu als ik op zijn pc inlog op mijn webmail krijg ik de webmail interface te zien die ze al jaren gebruiken.
Als hij op dezelfde pc inlogt op zijn webmail van skynet krijgt hij een volledig grafische mail interface te zien.
Hoe kan het dat op dezelfde pc we 2 verschillende interfaces te zien krijgen; Er moet dus iets account gebonden zijn waardoor hij iets anders krijgt dan mij?
In de oude interface kan je naar mappen gaan en daar je folders prullenbak, sent items leegmaken.
In de grafische interface zie ik daar niets van terug.
Kunnen we op een of andere maniet terug overschakelen naar de standaard interafe ipv die grafische.
skynet webmail verschillend voor andere gebruiker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Inderdaad Belgacom zal bij uw collega nog de overschakeling niet gemaakt hebben naar de nieuwe skynet mail interface.
Het zal wel de bedoeling zijn van Belgacom om iedereen op de nieuwe layout over te schakelen dus terugzetten dat zullen ze volgens mij niet doen aangezien die wel volledig zal komen te vervallen in de toekomst.
Het zal wel de bedoeling zijn van Belgacom om iedereen op de nieuwe layout over te schakelen dus terugzetten dat zullen ze volgens mij niet doen aangezien die wel volledig zal komen te vervallen in de toekomst.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1006 keer
- Bedankt: 3755 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Is dat niet iets dat je kan activeren in jouw e-services?jackho schreef:Inderdaad Belgacom zal bij uw collega nog de overschakeling niet gemaakt hebben naar de nieuwe skynet mail interface.
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
neen BGC schakelt je zelf over, ik heb daarvoor niets moeten ondernemen.
persoonlijk werk ik altijd via een mail client ,
al hoor ik van anderen dat ze daar ook soms problemen ondervinden met hun skynet mail,
daar heb ik toch nog geen last van ondervonden.
persoonlijk werk ik altijd via een mail client ,
al hoor ik van anderen dat ze daar ook soms problemen ondervinden met hun skynet mail,
daar heb ik toch nog geen last van ondervonden.
-
- Elite Poster
maar zijn de problemen dan ook hiermee opgelost dat de TS aangeeft of heeft het nog met iets anders te maken want er waren ook veel klachten voor de nieuwe interface er was !!!!!