Hi folks,
bij de Speedtouch 510 is er een functie voorzien om een sjabloon te uploaden naar de modem toe. Vermits mijn provider dit model niet ondersteund en deze modem uit de BGC store afkomstig is staat er als template Belgacom vermeld. Vraag is nu hoe maak ik een nieuwe template aan met de gegevens van mijn ISP, XS4all ?
Thanks Fozz
Template aanmaken voor Speedtouch ?
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer:
Heel simpel, maar zoals hierboven al vermeld is, hoeft het niet.
Je hebt in die advanced menu. Een keuze System geloof ik, daar kies je voor backup. Daarna verander je gewoon alles van Belgacom naar jouw provider en dat upload je opnieuw. Klaar is kees.
Mvg,
Kikker46
Je hebt in die advanced menu. Een keuze System geloof ik, daar kies je voor backup. Daarna verander je gewoon alles van Belgacom naar jouw provider en dat upload je opnieuw. Klaar is kees.
Mvg,
Kikker46
-
- Premium Member
- Bedankt: 1 keer
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#510
download de config tool, unzip die met winrar bvb (en niet gewoon de setup runnen), en wijzig dan heb je dadelijk een hele hoop templates die je naar believen kan aanpassen.
download de config tool, unzip die met winrar bvb (en niet gewoon de setup runnen), en wijzig dan heb je dadelijk een hele hoop templates die je naar believen kan aanpassen.