Ik heb recent een nieuwe PC voor mezelf samengesteld en bij deze staat mijn oud beestje een beetje in de weg.
Geld gaat naar mijn nieuwe build waar nog geen GPU inzit.
Is destijds gekocht als Gaming / Overclock PC maar is meer als gaming PC gebruikt.
Ideaal voor de overclocker die wil starten en geen duur systeem kan/wil gebruiken (lees: allernieuwste CPU / Mobo).
- Populaire CPU om te overclocken (zie dit topic op overclock.net)
- Asus Ramapage II Extreme en hoger, de moederborden om te leren overclocken inclusief alle accessoires (zie foto's)
De Sapphire ATI HD4870 was destijds de beste HD4870 (Cooling & looks wise) in de reeks en kan de meeste recente spelletjes nog steeds aan.
vb. Battlefield 3 op high settings @720p of Medium @1080p
Verwacht wel niet dat deze kaart Crysis of Metro Last Light in medium of high zal draaien...
Aangekocht bij het vroegere jaha.be en gemaakt door Jacob.
Later aangepast (cablemanagement, extra hdd's, ssd die nu terug in mijn nieuwe build zitten, etc...) door mij.
Specs:
Behuizing: Antec P182 Super Midi Tower zwart zonder voeding
Moederbord: Asus Rampage II Extreme socket 1366
CPU: Intel Core i7 Quad Core 920 PC1333 8MB 2,67GHz socket 1366
CPU cooler: Thermalright Ultra-120 eXtreme True Black Retail Socket 1366
Geheugen: Mushkin 3 x 2Gb DDR3 1600 (PC12800) CL9 High Performance (998659)
Grafische kaart: Sapphire ATI HD4870 1Gb DDR5 PCI-express (http://www.sapphiretech.com/presentatio ... =179&lid=1)
Harddisk: Western Digital 500Gb SE 16mb 7200rpm SATA II
DVD & FDD drive: LG GH-22LS DVD-RW zwart 22x Lightscribe SATA
Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W Modular Gaming
Foto's:

Meer foto's (18 foto's, alle accessoires, etc...) in het album.
Gebruikssporen:
Front USB (linkse usb poort werkt soms niet, rechtse usb & firewire werken perfect)
Krassen op case zie http://imgur.com/a/Hsi6l
Wegens het aantal accessoires & het gewicht van de case ENKEL ophalen te 8800 - Roeselare (Rumbeke)
OF
als ik passeer (als ik naar mijn ouders ga) in volgende gemeenten:
Roeselare -> Izegem -> Lendelede -> Harelbeke -> Deerlijk -> Waregem -> Wortegem-Petegem
Prijs:
- Geen meeneemprijs
- Minimumprijs €400
Vragen?:
Vraag ze hieronder.