Flirc is leuk op de xbmc maar ik bedacht me dat zo een mini klaviertje best wel handig kan zijn.
Mijn eerste goesting heb ik tot nog toe enkel gevonden met qwerty (niet mijn voorkeur(Eminent EM3140))
Mijn tweede goesting heeft veel klachten ivm het bereik. (Rii mini i8)
Heeft er iemand iets degelijk (azerty) en waar bij voorkeur extra usb ontvangertjes bij kunnen. (Om hetzelfde op meerdere toestellen te kunnen gebruiken.)?
Er zijn vast wel handige mini klaviertjes die ik als afstandsbediening en klavier kan gebruiken.
Enige ervaring hier?
Mini klaviertjes.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
Die minix vind ik gevaarlijk, in het filmpje ook net iets te vaak "als je het gebruikt met die minix box werken alle knoppen" gehoord.
Die pulse eight is lijkt goed op die eminent.
Er is een dergelijke met azerty van rii. Maar blijkbaar niet onmiddelijk te vinden tenzij in china en per 100.
En de rii's die verkrijgbaar zijn zijn die met slecht bereik dus de kans dat dat bij dit model ook zo is is groot.
Wij vaste UB leden willen ook wel eens een cadeau (hint hint)
http://nl.made-in-china.com/co_riitek/p ... ussry.html
Die pulse eight is lijkt goed op die eminent.
Er is een dergelijke met azerty van rii. Maar blijkbaar niet onmiddelijk te vinden tenzij in china en per 100.
En de rii's die verkrijgbaar zijn zijn die met slecht bereik dus de kans dat dat bij dit model ook zo is is groot.
Wij vaste UB leden willen ook wel eens een cadeau (hint hint)
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 119 keer
- Bedankt: 772 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Ik heb hier nog een Logitech DiNovo Mini liggen ergens, mag weg voor een appel en een ei 

Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Leuke vertaling... "Vensters 7 en Vensters XP"Heronic schreef:Wij vaste UB leden willen ook wel eens een cadeau (hint hint)

Cadeau... niet meteen... voor 17 euro kan het moeilijk een miskoop zijn... misschien een groepsaankoop doen

- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
- Bedankt: 685 keer
- Recent bedankt: 1 keer
en 'Androïde Samsung Melkweg' is ook geweldig 
J.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
- Bedankt: 208 keer
17€ + importkosten. Ben er in elk geval wel voor te vinden. 2 stuks is goed.
Heb contact opgenomen met rii en ben doorgestuurd naar een afnemer om via hun een sample te bestellen. Eens zien of die wil meewerken.
De qwerty's kosten daar 44,95.
EDIT :
Heb contact opgenomen met rii en ben doorgestuurd naar een afnemer om via hun een sample te bestellen. Eens zien of die wil meewerken.
De qwerty's kosten daar 44,95.
EDIT :
Kan geen bestellen maar vanaf februari zijn ze zoiezo bestelbaar.We hebben dit model nog niet in AZERTY layout in ons assortiment. Deze staat gepland voor begin februari na het Chinese nieuwjaar.
“Insanity is my only means of relaxation "