X-box 360 te koop inclusief 4 games. De console is nu ongeveer 3 jaar oud en bevindt zich in zeer goede staat.
Inclusief draadloze xbox 360 controller, headset,voeding, in originele doos en bewijs van aankoop. ( gekocht bij Game mania) .
Volgende games zijn eveneens aanwezig : grand theft auto IV, grand theft auto V , mafia 2, tomb raider underworld en tomb raider : survival edition. De games bevinden zich in uitstekende staat, alleen GT auto IV heeft veel gebruikssporen maar werkt eveneens nog.
Console kan opgestuurd worden via B-post ( 8,70 euro verzendkosten ten laste van de koper) of afgehaald worden bij mij thuis te Heverlee.
Biedprijs : vanaf 100 euro , meeneemprijs : 125 euro. Bod blijft 48 uur geldig.
Voor meer info , gelieve mij te contacteren via dit forum onderwerp.
XBOX 360 250 GB plus 4 games
Forumregels
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
Raadpleeg hier de specifieke forum regels.
Verkoop kan enkel door gevalideerde kopers of verkopers
Kopen en verkopen is op eigen risico, Userbase.be kan geen enkele verantwoordelijkheid nemen in geval van fraude. Wees altijd waakzaam, in het bijzonder als het te mooi lijkt om waar te zijn!
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
-
UBremoved_3729
- Elite Poster

- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier mag een slotje op . Ondertussen is de xbox verkocht aan mijn neefje .