BitTorrent Sync
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 77 keer
- Bedankt: 257 keer
Nog mensen die deze sync software gebruiken? Ik installeerde het dit weekend en ik moet zeggen dat het zeer netjes werkt, met een zeer hoge snelheid. Ik merk trouwens ook dat ondanks ik een test met 24GB niet op mijn verbruik bij Telenet kwam, dus dit moet dan wel intern verstuurd zijn. Bovendien worden deze files niet op internet gezet, zoals een cloud.
Internet & TV: Hey internet (150/15) + Base TV via Apple TV
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Hey Telecom L 50 GB
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | MacBook Air M4 13" (2025) | iPad Pro M4 (2024) 256GB | Apple TV 4K 2022 (2x) | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2, 1x U6 Pro en 5x UAP-AC-PRO
- tommekentom
- Premium Member
- Twitter: MisterTommie
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Gebeurd inderdaad intern, staat toch ook netjes zo aangegeven op hun website?
"If your devices are on the same local network, BitTorrent Sync will use your LAN for faster synchronization."
Mijn ervaringen
+ snelheid
+ onbeperkte opslag
- p2p slibt je ganse vervinding dicht
- backup blijft intern
- toevoegen nieuwe folders nogal omslachtig met die code's
- alle data die je op mobiele apparaat wil openen wordt automatisch opgeslagen
da's bij grote mappen uiteraard onhandig (weet niet of dit na updates nog zo is)
Al bij al blijft je gewoon alles intern syncen op al je apparaten. Echt revolutionair vind ik het dus niet echt. Hier zijn vele alternatieve oplossingen voor. Voor jan met de pet die graag op 2 computers hetzelfde wil en dit ook kunnen bekijken op iPad is het dan weer wel een uitstekende oplossing!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
"If your devices are on the same local network, BitTorrent Sync will use your LAN for faster synchronization."
Mijn ervaringen
+ snelheid
+ onbeperkte opslag
- p2p slibt je ganse vervinding dicht
- backup blijft intern
- toevoegen nieuwe folders nogal omslachtig met die code's
- alle data die je op mobiele apparaat wil openen wordt automatisch opgeslagen
da's bij grote mappen uiteraard onhandig (weet niet of dit na updates nog zo is)
Al bij al blijft je gewoon alles intern syncen op al je apparaten. Echt revolutionair vind ik het dus niet echt. Hier zijn vele alternatieve oplossingen voor. Voor jan met de pet die graag op 2 computers hetzelfde wil en dit ook kunnen bekijken op iPad is het dan weer wel een uitstekende oplossing!
Sent from my iPad using Tapatalk HD
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB