Onlangs kocht ik een tablet in het kruidvat voor mijn ouders. Op deze manier zouden ze gemakkelijk overal de foto's van hun nieuwste kleinkind kunnen bekijken, en zo zou ik dus niet iedere keer foto's moeten mailen. Foto's worden met dropsync gesynchroniseerd en op deze manier hebben ze dus altijd de nieuwste foto's.
Op de doos van de tablet stond: "Onderweg kunt u genieten van Youtube filmpjes, spelletjes spelen en video's streamen". Dit impliceert voor mij dat ik er een SIM kaart kan in steken. Groot was echter mijn ontgoocheling toen na de 'unboxing' bleek dat er geen SIM in het apparaat kan gestoken worden.
Blijkbaar dien je hiervoor een aparte 'dongle' te kopen, wat niet op de verpakking vermeld staat.
Kruidvat wil de tablet niet terugnemen omdat de verpakking al geopend is. Ik had mij beter moeten informeren in de winkel zeggen ze. 'Onderweg' heeft blijkbaar een heel andere betekenis :-/
Ik ben geen lid van test aankoop ofzo, dus denk dat mijn mogelijkheden snel uitgeput zijn en ik mijn 'verlies' maar moet nemen