Samsung Tab 10" in Maxipack belgacom 30€/maand!?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Mijn maat heeft al enkele maanden zonder te beseffen te veel betaald voor de tab 10" van belgacom. Normaliter was het een opleg van om en bij de 10€. Wat blijkt dat ze hem 2 maand 17€ hebben aangerekend en dat ze deze maand ondertussen al 30€ aanrekenen. Ik zie nergens een minnetje staan voor de korting terug te brengen op de beloofde oplegprijs. Nog mensen die dit voor hebben? Die vorige facturen zijn die nog recupereerbaar? Alvast dank voor de hulp
Bijlagen
tabprijs_.jpg
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Update:
Als het goed is dan zeggen we het ook.

Mijn maat is naar een Belgacom center gegaan om dit aan te kaarten, daar konden ze niets doen en mocht hij daar een telefoontoestel gebruiken. De persoon aan de klantendienst keek dit na en kende dit toe dat er een fout was gebeurd. Ik zei tegen hem ook dat er volgens mij nog fouten staan in de facturen en de persoon aan de telefoon bevestigde dit en vroeg of hij voldoende tijd had om ineens alle facturen na te kijken. Na 20 minuutjes was alles nagekeken en waren alle fouten gecrediteerd. De persoon aan de telefoon verdiend een dikke pluim omdat hij echt zijn tijd genomen heeft om alles correct te krijgen en vooral de moeite dat hij deed!
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”