Klipsch RB 51 II bookshelf speakers in perfecte nieuwstaat te koop. Deze speakers werden bijna niet gebruikt.
Bieden vanaf 150 euro, meeneemprijs 200 euro. Enkel af te halen bij mij thuis in Heverlee.
Winnend bod indien geen andere kandidaten binnen de 48 uur.
Meer info en specificaties: http://www.klipsch.com/rb-51-ii-bookshelf-speakers-pair
Ik vind het ook zeer spijtig om de set te moeten verkopen want ik scheur er mijn broek aan. Maar het probleem is dat ik er de plaats niet meer voor heb en anders moet ik het in een doos inpakken en op zolder plaatsen. Het is een zeer degelijke set die bijna nooit is gebruikt.
Allez kom, een bod van 105 EUR (zie niet direct per hoeveel we moeten opbieden). Kan hem wel af komen halen, maar zou ze dan ook wel eerst even werkend willen horen als dat kan.
Ondertussen werd de surround receiver verkocht. Dus je mag de luidsprekers altijd komen afhalen maar ik kan ze u spijtig genoeg niet laten beluisteren.
Het bod is 48 uur geldig zoals beschreven in het forum. Dus indien ik binnen de 48 uur geen nu kopen prijs krijg op ebay of hier op userbase sluit ik af.
Ik zie dat er daar ook geboden is.. Dit is al de zoveelste keer dat je hier iets te koop aanbiedt en het niet echt serieus neemt met de regels hier.. :s
Ik neem het wel serieus met de regels hier op userbase. Ik heb eerlijk gezegd dat ik de luidsprekers ook op ebay aanbiedt. Ik heb een bod van 150 euro op userbase. Van zodra ik heb afgesproken met de bieder verwijder ik de bieding op ebay. Trouwens, heb ook een link naar de bieding op ebay geplaatst. Het staat me altijd vrij om het object voortijdig te verwijderen van ebay.
aangezien de nu kopen prijs van 150 EUR reeds is geboden, lijkt het me fair om niet in te gaan op het bod van 160 EUR. Enkel indien Bollewolle afziet van zijn bod...
Wat voor zin heeft het om en nu kopen prijs vast te leggen als er toch niet naar gekeken wordt. Spelregels veranderen tijdens bieding kunnen volgens mij niet