Gratis switch naar Home Gateway?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1380 keer
Bedankt: 509 keer

Mijn schoonmoeder (Basic Internet) heeft onaangekondigd bezoek gekregen van een Telenet technieker. Hij had wat bakjes aan de muur vervangen, zei ze. Ik had al hoop dat ze een Home Gateway zou gekregen hebben. Ze had tot nu toe een modem-only met een oude D-Link router die al serieus over zijn houdbaarheidsdatum zit.

Toen ik gisteren langs ging, bleek enkel de NUI vervangen te zijn. Ze had recent wel last van storingen (packet loss) op enkele zenders. Vraag me af of Telenet dat remote monitort en daarom zelf actie ondernam ?

Anyway, aangezien ze nu blijkbaar dus toch nog altijd een modem-only heeft, vroeg ik me af of Telenet niet gratis mensen laat upgraden naar een Home Gateway, aangezien die HGWs blijkbaar toch zwaar pushen ?
marijke1968
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 21 keer

Als je verandert naar Shop kun je idd van modem naar hgw veranderen. Je moet dat volgens mij wel zelf doen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

marijke1968 schreef:Als je verandert naar Shop .
Whop zal je bedoelen :-)
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Ik vroeg me ook al paar keer af wat hij met Shop bedoelde :D. Maar idd, via die andere gelijkaardige thread ondertussen teweet gekomen dat het noppes zal zijn. Zal eens de prijzen vergelijken, maar vrees dat Whop toch nog een pak duurder is dan wat ze nu betaalt (iets van een €40, dacht ze).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster

Tiens, heeft Telenet terug in alle stilte hun TV+Internet (dus zonder telefoon) terug in de catalogus gezet ?! Is ook met Basic Internet, dat -dacht ik- al afgevoerd was en je als 'lichtste' formule verplicht was van Whop te nemen.
http://telenet.be/nl/alles-in-een/basic ... igitale-tv
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 57 keer
Provider

Basic internet bestond en bestaat nog als apart product. Ik herinner me ook niet dat die combinatie tv & internet op hun site stond.
Het is iig geen pack, want de combo kost evenveel dan de 2 producten apart :-(

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”