Hij blijft mooi verder tellen, zo gaat Scarlet idd hun extra geld krijgen voor mensen die over hun limiet gaan !!!!!!

Of gaan ze testen of de smallband omzetting feiloos werkt en iedere abbonnee een dagje op smallband laten surfen ?!?!?!

Zeveraars

En zo heeft men op het einde van de werkelijke maand ook geen overbelasting wanneer iedereen het resterende volume aan het downloaden is om toch maar zijn 10 GB te hebben.meon schreef:Bij versatel begint de 'maand' ook op de dag dat je abonnement in ging anders hoor ...
Het is namelijk niet 10 GB /maand, maar 10 GB/30 dagen, en da's uiteindelijk wel een verschil.
Euh? Resterend volume op het einde van de maand?? Da's voor mij een compleet ongekend fenomeenr2504 schreef:En zo heeft men op het einde van de werkelijke maand ook geen overbelasting wanneer iedereen het resterende volume aan het downloaden is om toch maar zijn 10 GB te hebben.
Er bestaat ook nog zoiets als "uitvoerdersrechten". Het is niet dat omdat de componist van een stuk al meer dan 100 jaar dood is, dat de uitvoerder van diens muziek niet vergoed moet worden voor z'n prestatie...DiViNO schreef:Na 6 composities van Tchaikovski of iemand anders waar ge gene sabam moet op betalen
De limieten worden gereset op factuurdatumDiViNO schreef:Het is ondertussen 2 september en die domme meter is nog altijd niet gereset![]()
Hij blijft mooi verder tellen, zo gaat Scarlet idd hun extra geld krijgen voor mensen die over hun limiet gaan !!!!!!![]()
![]()
Of gaan ze testen of de smallband omzetting feiloos werkt en iedere abbonnee een dagje op smallband laten surfen ?!?!?!![]()
![]()
Zeveraars
Maar zo'n glijdende schaal gebruiken als dit niet nodig is, dat maakt het toch nodeloos ingewikkeld en zaait alleen maar verwarring.Kurt Breezer schreef:Ik heb geen klagen, of klachten... teller werkt perfect!
Idd, maar die OPGELET opmerking stond er toen nog ni toen 'k belde dag later stond die er wel, hence whoKurt Breezer schreef:Ik heb scarlet, al een goed 2 jaar. Vanaf 1 april geen grap zijn ze begonnen met de traffiek te meten. Vanaf 1 augustus is het in gegaan dat ze nu beginnen te factureren. Om even duidelijk te zijn ik citeer van de pagina van scarlet:
Deze teller meet het verbruik op een glijdende schaal. Dat betekent dat u aan het begin van een nieuwe facturatieperiode, ongeacht de betaalformule die u heeft gekozen, een balk ziet van 0 tot 250 MB. Als de 250 MB bereikt worden, verandert de schaal en ziet u een balk tot 500 MB enz.
OPGELET: De volumemeter is gelinkt aan uw facturatiecyclus. Uw maandelijkse factuur wordt opgezet op 1 oktober. Dat betekent dat de teller op 1 oktober terug op nul wordt gezet.
Ik heb geen klagen, of klachten... teller werkt perfect!
Skynet heeft daar nochthans geen last van...En zo heeft men op het einde van de werkelijke maand ook geen overbelasting wanneer iedereen het resterende volume aan het downloaden is om toch maar zijn 10 GB te hebben.