Optie "weergave nummer" geactiveerd krijgen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Ik probeer al weken tevergeefs de optie "weergave nummer" op onze vaste lijn geactiveerd te krijgen. Als ik het via de eservices activeer geraakt het niet geactiveerd, na een paar dagen staat het weer tussen de beschikbare opties. Eva gecontacteerd via Belgacom, maar daar krijg ik ook geen reactie meer op mijn vragen (wellicht krijgen enkel twitter-beroemdheden nog een deftige service daar?). Mailen is blijkbaar niet mogelijk voor dergelijke zaken. Iemand die de magische cijfertjes weet die je dient in te drukken bij het keuzemenu bij de telefonische helpdesk? Mij lijkt er geen enkele mogelijkheid in hun keuzemenu relevant voor mijn vraag. Of zit er hier een Eva op het forum die wél bereid is mij te helpen?

Zeer irritant dat het activeren van zo'n simpele optie (die dan nog eens belachelijk veel kost) zo moeizaam moet lopen. Bij Scarlet, nu ook niet bepaald bekend om zijn spetterende service, was dit indertijd twee klikken op de mijn Scarlet pagina.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
Bedankt: 220 keer

Voor dergelijke zaken best gewoon bellen naar de klantendienst en zorgen dat je iemand aan de lijn krijgt, zolang het maar niemand van de facturatie of de storingen is. e-Services is een ramp bij Belgacom...
Bssoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 165 keer

Voor slimme diensten te activeren kan je nog altijd via de menu's eens proberen van Phone Manager !

Bel naar het nummer 1987.

Na verwelkoming:
word je gevraagd je telefoonnummer in te voeren en sluit af met een #
dan de vraag welke taal: kies 1 voor Nederlands ....
daarna in de menu opties: kies 5 voor bestellen en activeren van een van de slimme diensten waaronder "Weergave nummer" ....

Hopelijk lukt het via deze weg wel ....
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

Da's idd een handige tip, zal ik straks eens thuis proberen, merci.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
diederik
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Het is idd belachelijk duur, daarom dat ik het niet neem, hoewel het soms handig kan zijn
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
Bedankt: 740 keer

Voor zover ik mij kan herinneren is de optie "nummerweergave" zowat de enige optie die je niet zelf kan instellen via je online account bij Belgacom. Je moet dus echt wel naar de klantendienst bellen en het daar laten activeren.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
jorisx
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 47 keer

of een overstap naar VOIP overwegen. Dan beschik je standaard over nummerweergave. (en kan je mogelijks nog een groot deel op je abo-/telefoonkosten besparen)
Heb ik in het voorjaar ook gedaan, en nog geen moment spijt van.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”