Ik probeer al weken tevergeefs de optie "weergave nummer" op onze vaste lijn geactiveerd te krijgen. Als ik het via de eservices activeer geraakt het niet geactiveerd, na een paar dagen staat het weer tussen de beschikbare opties. Eva gecontacteerd via Belgacom, maar daar krijg ik ook geen reactie meer op mijn vragen (wellicht krijgen enkel twitter-beroemdheden nog een deftige service daar?). Mailen is blijkbaar niet mogelijk voor dergelijke zaken. Iemand die de magische cijfertjes weet die je dient in te drukken bij het keuzemenu bij de telefonische helpdesk? Mij lijkt er geen enkele mogelijkheid in hun keuzemenu relevant voor mijn vraag. Of zit er hier een Eva op het forum die wél bereid is mij te helpen?
Zeer irritant dat het activeren van zo'n simpele optie (die dan nog eens belachelijk veel kost) zo moeizaam moet lopen. Bij Scarlet, nu ook niet bepaald bekend om zijn spetterende service, was dit indertijd twee klikken op de mijn Scarlet pagina.
Optie "weergave nummer" geactiveerd krijgen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1533
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 178 keer
- Bedankt: 220 keer
Voor dergelijke zaken best gewoon bellen naar de klantendienst en zorgen dat je iemand aan de lijn krijgt, zolang het maar niemand van de facturatie of de storingen is. e-Services is een ramp bij Belgacom...
-
- Premium Member
- Berichten: 618
- Lid geworden op: 11 dec 2012, 14:31
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 165 keer
Voor slimme diensten te activeren kan je nog altijd via de menu's eens proberen van Phone Manager !
Bel naar het nummer 1987.
Na verwelkoming:
word je gevraagd je telefoonnummer in te voeren en sluit af met een #
dan de vraag welke taal: kies 1 voor Nederlands ....
daarna in de menu opties: kies 5 voor bestellen en activeren van een van de slimme diensten waaronder "Weergave nummer" ....
Hopelijk lukt het via deze weg wel ....
Bel naar het nummer 1987.
Na verwelkoming:
word je gevraagd je telefoonnummer in te voeren en sluit af met een #
dan de vraag welke taal: kies 1 voor Nederlands ....
daarna in de menu opties: kies 5 voor bestellen en activeren van een van de slimme diensten waaronder "Weergave nummer" ....
Hopelijk lukt het via deze weg wel ....
-
- Elite Poster
- Berichten: 8028
- Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
- Locatie: Dendermonde
- Uitgedeelde bedankjes: 384 keer
- Bedankt: 740 keer
Voor zover ik mij kan herinneren is de optie "nummerweergave" zowat de enige optie die je niet zelf kan instellen via je online account bij Belgacom. Je moet dus echt wel naar de klantendienst bellen en het daar laten activeren.
MacMini M1 - MacMini M2 - Fritz!Box 7590 AX + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Premium Member
- Berichten: 513
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 47 keer
of een overstap naar VOIP overwegen. Dan beschik je standaard over nummerweergave. (en kan je mogelijks nog een groot deel op je abo-/telefoonkosten besparen)
Heb ik in het voorjaar ook gedaan, en nog geen moment spijt van.
Heb ik in het voorjaar ook gedaan, en nog geen moment spijt van.