Sociaal Tarief

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Ambri
Starter
Starter

Ik ben is aan het rondkijken om een internetaansluiting voor mijn grootmoeder te regelen. Ze heeft momenteel telefonie bij belgacom (een ~15 euro per maand met gesprekskosten bij) en digitale tv bij telenet (ze betaalt enkel kabel, digicorder is gratis). Ze komt in aanmerking voor sociaal tarief, maar ik vind op de site van telenet niet concreet hoeveel een whop haar nu zou kosten. Hier staat er €8,40 korting voor zowel telefonie als internet, maar ik vind nergens wat er nog afgaat voor televisie.

Weet er iemand meer? Vraag me ook af of ze zou gaan moeten betalen voor de digicorder die ze momenteel gratis krijgt als ze naar whop overschakelt.
vverbeke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 94 keer

http://telenet.be/nl/tarieven/televisie

Daar postcode ingeven, dan klikken op de link "Meer info over de samenstelling van de prijs..." en dan krijg je het sociaal tarief te zien.
@home: VDSL 100/35 • @work: fiber 200/200 + fiber 300/50 + cable 240/30
Ambri
Starter
Starter

Bedankt! Had er gewoon los overgekeken.

De korting zal dan het verschil zijn tussen gewoon en sociaal tarief zeker. Kom dan uit op €38,64 voor whop, straks maar eens naar telenet bellen.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”