Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen

Dommel blijft zijn "Dommelse" zelf. Of de historie herhaalt zich en er blijven mensen in deze val lopen. Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...satsurfer schreef:
update 11/12 dommel reactie:
De sim kaartjes zijn inderdaad nog niet verzonden.
Zodra we ze verzenden gaat u hiervan op de hoogte gebracht worden via email.
Onze excuses voor de vertraging!
op mijn vraag: wanneer?
"Deze week zullen ze zowiezo niet meer verzonden worden.
Ten vroegste begin volgende week zullen de sim kaartjes hier vertrekken naar de klanten."
hoor van King & Kong ook niets anders van problemen. Maar dommel = proximusnetwerk. Dan moet het intern de opbouw van de gesprekken zijn die fout lopen? wss. voip aan die prijs (zonder dat de klant het weet)?Muziekbos schreef:Vanaf 2014 zullen de eerste facturatie- en verbindings problemen hier op het forum opduiken ...
aangevraagDdommelgebruiker schreef:+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
staat toch duidelijk op de site? ik zou asap een ticket opsturen en annulatie/verzakingsrecht vragen. Maar zit je niet op 15 dagen nu? Slechtste geval heb je al 1 maand aan je broek. Daarom heb ik overschrijving gekozen.dommelgebruiker schreef:hallo,
+- 2 weken geleden heb ik dommel mobiel aangevraagt...
kan ik dit nog laten anuleren?
er zijn nog geen diensten geleverd....
iemand die meer weet?
Al iets van Dommel gehoord?Kitt schreef:Dat zou een beetje heel leuk zijn ... het is nog altijd een abonnement geen prepay ...
Ondertussen ook besteld ( 16 euro abonnementje ) .
Gezien je toch zo weer weg kan .. waarom niet es proberen