Belgacom activatiekost
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
Niet direct terug te vinden op hun website, tenzij ik me eerst klant maak (met adres gegevens)... maar is er momenteel een activatiekost voor belgacom tv-internet en telefoon?
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 525 keer
- Bedankt: 248 keer
thanks... blijkbaar overgekeken, maar toch relatief goed verstopt
de koe zegt boe
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 389 keer
anders bestellen via astel
http://nl.astel.be/providers/Belgacom/P ... -Overal-TV
blijkbaar krijg je daar 20€ terug
Ook eens bellen naar de klantendienst kan soms helpen en laten ze de activatiekost betalen als je hen verteld dat je het raar vind te moeten betalen om klant te worden.
http://nl.astel.be/providers/Belgacom/P ... -Overal-TV
blijkbaar krijg je daar 20€ terug
Ook eens bellen naar de klantendienst kan soms helpen en laten ze de activatiekost betalen als je hen verteld dat je het raar vind te moeten betalen om klant te worden.
iphone 13 promax : 512gb orange oml + Extra surf
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
mercedes e220 OML
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
CAT Q10 5G Extra surf oml
imac : giga fiber
ipad pro 12,9 : 256gb Extra surf oml
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Indedaad best een bellen want soms loopt er nog een promotie door en dat wordt niet altijd gemeld op hun Site.
Dit is het zelfde geval met een migratie van ADSL naar VDSL2 als je voor het DIY pakket kiest,
dan is het ook nog tijdelijk gratis en ik denk niet dat je dit ergens op hun Site terugvindt
Dit is het zelfde geval met een migratie van ADSL naar VDSL2 als je voor het DIY pakket kiest,
dan is het ook nog tijdelijk gratis en ik denk niet dat je dit ergens op hun Site terugvindt
-
- Pro Member
- Bedankt: 18 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Ik heb net eens gebeld met de mededeling dat ik graag internet en gsm naar hen wilde verhuizen, maar ze wilden helemaal niet afstappen van die activatiekost... Ik vind het trouwens sowieso altijd heel raar dat je ergens moet betalen om klant te mogen worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 29 keer
eens in de belgacom shop proberen?
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
tgoh, ergens vind ik het halvelings logisch...
maar ze zouden het beter administratieve kost ofzo noemen om correcter te zijn.
in een ideale wereld -volgens mij- zou het er zo kunnen uitzien:
- er zou steeds zowel coax als koper binnenkomen in huis
- beide zouden zijn aangesloten op de achterliggende technologie (dus reeds een dsl poort op het koper aangesloten)
- je zou dan gewoon een provider moeten kiezen, ongeacht dewelke (mits beschikbaar op de gekozen technologie, natuurlijk)
- vervolgens de winkel binnenstappen en zelf een modem kopen (want dat is de providers hun verantwoordelijkheid niet)
- et voila, online
maar zeg maar eens tegen mensen "ok, je mag klant worden, maar je moet het zelf maar uitvogelen met de modem",
of "je kan een installateur krijgen, maar dan betaal je installatie+modem" etc etc...
nee, dan verkoopt "gratis installatie, 50 euro activatie, modem in bruikleen" veel beter.
je kan bedrijven het niet kwalijk nemen om gebruik te maken van de goedgelovigheid en/of naieve houding van veel mensen.
maar ze zouden het beter administratieve kost ofzo noemen om correcter te zijn.
in een ideale wereld -volgens mij- zou het er zo kunnen uitzien:
- er zou steeds zowel coax als koper binnenkomen in huis
- beide zouden zijn aangesloten op de achterliggende technologie (dus reeds een dsl poort op het koper aangesloten)
- je zou dan gewoon een provider moeten kiezen, ongeacht dewelke (mits beschikbaar op de gekozen technologie, natuurlijk)
- vervolgens de winkel binnenstappen en zelf een modem kopen (want dat is de providers hun verantwoordelijkheid niet)
- et voila, online
maar zeg maar eens tegen mensen "ok, je mag klant worden, maar je moet het zelf maar uitvogelen met de modem",
of "je kan een installateur krijgen, maar dan betaal je installatie+modem" etc etc...
nee, dan verkoopt "gratis installatie, 50 euro activatie, modem in bruikleen" veel beter.
je kan bedrijven het niet kwalijk nemen om gebruik te maken van de goedgelovigheid en/of naieve houding van veel mensen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 97 keer
- Bedankt: 245 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Leuke ideale wereld, coax aansluiten kan ik nog begrijpen maar alle lijnen patchen op een dsl poort is onbetaalbaar je zou te veel unused poorten hebben = heel veel overhead = heel duur. Dsl poorten = actieve apparatuur = kost
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 605 keer
Je weet toch dat dit uiteindelijk evenzeer zal gebeuren, right?Tomsworld schreef:maar alle lijnen patchen op een dsl poort is onbetaalbaar je zou te veel unused poorten hebben = heel veel overhead = heel duur. Dsl poorten = actieve apparatuur = kost
- De centrales van belgacom zullen stilaan allemaal verdwijnen (waar overigens ook genoeg unused stuff staat/stond
- alles gaat vanuit de rop's gebeuren
- dat wil dus zeggen telefonie ook, en vaste telefonie zal dan eveneens eigenlijk voip zijn
- dus is er zowiezo al een dsl mogelijkheid voorzien (diezelfde aansluitingen dat in de toekomst iedereen van telefonie voorzien, zullen dat ook voor dsl doen)
akkoord dat de niet-actieve lijnen gewoon niet actief blijven en mogelijks dus ook nooit aangesloten zullen worden tot dat nodig is,
but still... getting close

maar, een ideale wereld, zullen we hiervoor idd nooit gaan hebben.
simpelweg omdat "ideaal" != "winstgevend en door de consument geslikt", en de huidige manier van werken (op bizarre wijze...) wel