iPhone 5S Lightning kabel probleem

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 74 keer

Sinds gisteren heb ik een iPhone 5s in bezit.
Al enige tijd hebben we thuis ook een iPad Mini.

Voor die iPad had ik al lightning kabels gekocht in China, en die werkten altijd perfect.
Nu sluit ik gisteren die kabel(s) aan op mijn iPhone, en ik blijf steeds de melding krijgen "this cable is not certified and may not work reliably with this iphone".

Na wat Googlen kom ik er op uit dat Apple een beveiliging heeft ingebouwd in iOS 7 om "fake" kabels te weren.
Maar ik begrijp wel niet waarom de iPad (die ook op iOS 7 zit) daar geen last van heeft...

Nog iemand met dit probleem, en nog beter, iemand met een oplossing?

Ik had ook al 2 dockingsstations besteld in China, maar die werken dus ook niet.
En ik vertik het om 19 euro aan een stom kabeltje te geven (officieel in de Apple Store), zeker omdat ik er een 5-tal wil hebben (bureau thuis, slaapkamer, auto, bureau werk etc...).
Zo moet ik die tenminste niet overal meesleuren.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

De nieuwere chinese kabels werken ook met een iPhone 5s. De oudere niet. Op een iPhone 5 of iPad mini werken de oudere wel, maar je krijgt een warning te zien.

Deze kabels zouden compatiebel zijn: http://imod.co/shop/apple-lightning-cable-for-ios-7-0/
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”