400 eenheden voor 10 Euro per maand. 1 eenheid is 1 sms, minuut of MB.

activeren:
stuur sms BUNDLE START ALLIN400 naar 1966, of via "Mijn ALDI TALK" of via de "ALDI TALK" App.
bron: http://www.medionmobile.be/nl/talk/tari ... 00_Bundel/
= medium bundel van 320 eenheden voor 8,00 € !!!tb0ne schreef:Het is nog altijd wachten op een goeie deal voor de kleine gebruiker vind ik.
Iets als 200MB data, 15 minuten bellen en 100 smsen voor 6 euro ofzo, dommel time heeft net te weinig data en zijn reputatie wat tegen...
6 euro is geen 8 euro...wied schreef:= medium bundel van 320 eenheden voor 8,00 € !!!tb0ne schreef:Het is nog altijd wachten op een goeie deal voor de kleine gebruiker vind ik.
Iets als 200MB data, 15 minuten bellen en 100 smsen voor 6 euro ofzo, dommel time heeft net te weinig data en zijn reputatie wat tegen...
Carrefour Mobile BelgiumMuziekbos schreef:Carrefour Mobile zou ook met nieuwe tarieven / bundels komen. Is net als Alditalk op het Base netwerk een product die de prijsbewuste klant aanspreekt.
Lijkt mij al bij al nogal ingewikkeld aan het worden bij Aldi. Je moet al genoeg inzicht hebben op je verbruik om te weten wat je het best neemt. Het basistarief (betalen wat je verbruikt) of via de bundels.
De kleintjes van Base hebben nieuwe tarieven door gekregen / bedongen van hun moederbedrijf ...
Heb eens een e-mail gestuurd.rmag schreef:Carrefour mobile ging gisteren nieuwe bundels lanceren. Maxxx9 em Maxxxx19
Maar tot op heden is hun site noch niet geupdate. Wij wachten af
Dan ben je véél beter af bij Aldi Talk:
Plus bij Aldi Talk kies je zelf de verdeling tussen je minuten en SMS'en.
- €8 voor 320 eenheden (SMS'en, minuten en/of MB's) i.p.v. €9 voor 160.
- €16 voor 720 eenheden i.p.v. €19 voor 410.
- €32 voor onbeperkt bellen/SMS'en + 1GB i.p.v. €38 voor 2000 minuten en sms'en zonder data.