Zoals je ziet, is Proximus precies toch niet echt van slechte wil zoals velen hier aanhalen...
Heb echter weinig medelijden met degenen die zulke facturen krijgen, aangezien er meer dan genoeg awareness rond gecreeerd is.
http://www.hbvl.be/dossiers/voor-u-opge ... gypte.aspx
Roaming kosten
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Da's een standaard procedure bij Belgacom om een klant bij de eerste maal 'ongewild' verbruik in het buitenland te crediteren.
Moest hij het nog eens voorhebben is hij dan wel de pineut, maar aangezien dezelfde soort verhalen al jaren geleden voorkwamen en deze het blijkbaar nog niet geleerd had...
Nu moeten we de mensen blijkbaar al zeggen dat Egypte niet in Europa ligt...
En ik wist niet dat er geen wifi was in Egypte?
Moest hij het nog eens voorhebben is hij dan wel de pineut, maar aangezien dezelfde soort verhalen al jaren geleden voorkwamen en deze het blijkbaar nog niet geleerd had...
Nu moeten we de mensen blijkbaar al zeggen dat Egypte niet in Europa ligt...
En ik wist niet dat er geen wifi was in Egypte?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 223 keer
Wifi is niet altijd een oplossing, helaas!
Ik dien zelf noodgedwongen zeer vaak dataroaming te gebruiken met enorm hoge facturen tot gevolg. (>2000 euro is geen uitzondering in Afrika / Middle East / )
Ik dien zelf noodgedwongen zeer vaak dataroaming te gebruiken met enorm hoge facturen tot gevolg. (>2000 euro is geen uitzondering in Afrika / Middle East / )
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ah ik moet zowat dagelijks uitleggen dat Turkije en Marokko geen Europa isiRockabizzydilly schreef: Nu moeten we de mensen blijkbaar al zeggen dat Egypte niet in Europa ligt...

Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti