heb vroeger belgacom gehad.
altijd 16/2 , tot ik na een tijdje op 25/2 werd gezet
nu ben ik overgeschakeld naar scarlet.
zit na 2 maand en half nog altijd op 16/2 , ik was hiervoor zelfs op 14/2 of 14/1 gezet weet niet juist meer maar na een telefoontje is dit terug gefixt.
is er iets waardoor ik automatish terug op 25/2 kan komen zonder hier nog maanden op zitten te wachten?
en wat kunnen de redenen zijn dat ik niet terug op 25/2 word gezet.
ik heb de laatste tijd ook heel veel last van 12 mbps download , op speedtest.net ipv 16 mbps.
maar als ik op uren eropga wanneer niemand thuis is haal ik wel 15-16 mbps , dit is normaal volgens mij.
ik heb heel wat zitten wisselen tussen bbox2 en sagem xxxx , omdat de sagem elke 5 min rebootte .
maar de laatste maand heb ik de bbox2 gewoon laten staan. Heb nu maar effe sagem terug gezet en hij blijkt normaal te werken en werkt al voor een dag of 2.
ja , ik heb deze vraag inderdaad een tijdje geleden ook gevraagd , maar toen zij iedereen dat ik moest wachten , maar 2 maand en half is wel lang genoeg denk ik.
nog altijd 16/2
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 18 keer
Persoonlijk zou ik zeggen blijven wachten!
Om de analyse van DLM niet te verstoren is het zeker aan te raden om niet wisselen van modem! Als je ziet dat er een werkt, laat hem staan.
Schakel je modem niet uit 's nachts, het is namelijk dan dat DLM zijn test doet heb ik gehoord van een technieker
Sowieso bij een switch van provider wordt je terug op het provisioning profiel gezet waarna je moet wachten op een verhoging. Bij sommigen duurt het 10 dagen bij anderen maanden
Dat je snelheid iets lager is op een speedtest met meerdere gebruikers is normaal
Om de analyse van DLM niet te verstoren is het zeker aan te raden om niet wisselen van modem! Als je ziet dat er een werkt, laat hem staan.
Schakel je modem niet uit 's nachts, het is namelijk dan dat DLM zijn test doet heb ik gehoord van een technieker

Sowieso bij een switch van provider wordt je terug op het provisioning profiel gezet waarna je moet wachten op een verhoging. Bij sommigen duurt het 10 dagen bij anderen maanden

Dat je snelheid iets lager is op een speedtest met meerdere gebruikers is normaal
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
- Bedankt: 179 keer
Waarom ben je in hemelsnaam zo vaak aan het wisselen van modem? Als die bbox2 goed werkte, waarom heb je die dan niet gewoon laten staan? Op die manier kom je nooit op 25/2.
[
Post made via mobile device ]
[

- PumbaaH
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 15 keer
- Contacteer:
Laat de sagem lekker hangen en DLM komt heus wel langs bij je (wie weet met sinterklaas). Niemand kan je zeggen wanneer DLM op visite komt om je profiel te verhogen. Dit kan een kwestie van dagen, weken of zelfs maanden zijn. Iedereen begrijpt dat het frustrerend is dat je erop moet wachten. Door iedere keer te wisselen tussen bbox en sagem help je jezelf niet. Zo zal het proces nog meer (onnodige) tijd in beslag nemen omdat je elke keer een nieuwe modem hangt je eigenlijk terug van 0 moet beginnen... dus je had voor hetzelfde geld allang terug op 25/2 kunnen zitten.
Mobile: Motorola Moto G 4G - KING Supersize
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Internet: Sagem f@st + TP-Link TL-WR1043ND - Scarlet ONE
PC: in aankoop
Laptop 1: Toshiba L300-1DN AZ
Mediaplayer: MINIX NEO X5 mini
Hallo,
wat is DLM ?
ik zit ook op een 20/2 lijn, terwijl op www.lijnstest.be 30/2 zou moeten hebben.
Wie moet ik contacteren of wat moet ik doen om een verhoging te krijgen?
wat is DLM ?
ik zit ook op een 20/2 lijn, terwijl op www.lijnstest.be 30/2 zou moeten hebben.
Wie moet ik contacteren of wat moet ik doen om een verhoging te krijgen?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 279 keer
Een beetje uitleg van de DLM
Normaal gaat dit volledig automatisch maar het kan ook heel lang duren zelf tot 6 maanden moeten er sommigen wachten (gelukkig is dit eerder een uitzondering)
De meesten krijgen een verhoging binnen de 6 weken
Post best eens je waarden die je afleest met het VDSL2TOOL (werkt niet met BBOX3)
Normaal gaat dit volledig automatisch maar het kan ook heel lang duren zelf tot 6 maanden moeten er sommigen wachten (gelukkig is dit eerder een uitzondering)
De meesten krijgen een verhoging binnen de 6 weken
Post best eens je waarden die je afleest met het VDSL2TOOL (werkt niet met BBOX3)