Hoi,
Bij mijn belgacom pack (digitale tv en internet), zit een bepaald 3G volume inbegrepen.
Kan ik dat laten 'overzetten' naar mijn Generation Connect ? Ik moet namelijk niet iedere maand herladen ...
Gr,
Deva
Belgacom Pack: 3G volume naar Generation Connect ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 70 keer
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Neen, helaas.
Het gratis 3G-volume voor een Belgacom Pack Internet Overal is enkel geldig op de mobile voice producten vervat in het pack, dit zijn abonnementen.
Dus:
- ofwel moet je iedere maand 20 euro herladen;
- ofwel om de paar maanden herladen en dan tussendoor 500 MB aankopen aan 10 euro (dat één maand geldig is);
- ofwel je prepaidkaart laten omzetten naar een Smart+15 waarbij je dus 500 MB standaard hebt en 500 MB extra of 2 GB extra, afhankelijk van het internetabonnement (Comfort of Maxi).
groetjes
Het gratis 3G-volume voor een Belgacom Pack Internet Overal is enkel geldig op de mobile voice producten vervat in het pack, dit zijn abonnementen.
Dus:
- ofwel moet je iedere maand 20 euro herladen;
- ofwel om de paar maanden herladen en dan tussendoor 500 MB aankopen aan 10 euro (dat één maand geldig is);
- ofwel je prepaidkaart laten omzetten naar een Smart+15 waarbij je dus 500 MB standaard hebt en 500 MB extra of 2 GB extra, afhankelijk van het internetabonnement (Comfort of Maxi).
groetjes
-
- Elite Poster
Ja lap, das k*t ...
Zit net op GC omdat ik in Nederland werk en dus wel af en toe die roaming gebruik.
En die 10 euro voor data is toch wel net te veel als je voor 20 euro 2000 GB hebt.
Zit net op GC omdat ik in Nederland werk en dus wel af en toe die roaming gebruik.
En die 10 euro voor data is toch wel net te veel als je voor 20 euro 2000 GB hebt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Bij mijn weten was er (destijds) een optie om een automatische herlading in pack te steken, bijvoorbeeld van 25 eur en dit op generation connect tarief.
Ik heb de configuratie alleszins enkele malen zien passeren toen. Of de data er bij zat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar er was wel een vorm van packvoordeel doordat er dan net iets meer werd herladen dan het herlaadbedrag zelf. +5 EUR ofzo.
Ik heb de configuratie alleszins enkele malen zien passeren toen. Of de data er bij zat kan ik niet met zekerheid zeggen, maar er was wel een vorm van packvoordeel doordat er dan net iets meer werd herladen dan het herlaadbedrag zelf. +5 EUR ofzo.
- krisken
- userbase crew
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Eens denken aan een dual sim smartphone dan, en een prepaid kaart in NL?
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Erelid
Neen. De automatische herlading (ook niet voor Generation Connect) is nooit de mogelijkheid geweest om toe te voegen aan een pack. Je krijgt bij dit soort type herlaadkaart enkel 5 euro extra belkrediet, maar niet bij Generation Connect.iRockabizzydilly schreef:Bij mijn weten was er (destijds) een optie om een automatische herlading in pack te steken, bijvoorbeeld van 25 eur en dit op generation connect tarief.
-
- Elite Poster
Mja, net nieuwe Nexus 5 besteld dus ...krisken schreef:Eens denken aan een dual sim smartphone dan, en een prepaid kaart in NL?
Dual sim is beetje overkill voor die 10-tal megabytes per maand.
Mbv van Tasker start ik een firewall, waardoor ik mijn roaming verbruik mooi binnen de perken kan houden.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Spijtig dat er geen deftige high-end dual sim toestellen bestaan.krisken schreef:Eens denken aan een dual sim smartphone dan, en een prepaid kaart in NL?
[

De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
No offense, maar ben zeker dat het destijds alleszins zeker wel kon. Eerst zien dan geloven ik weet het, ik zag het met mijn eigen ogen. Trouwens, je spreekt jezelf een beetje tegen tenzij ik het verkeerd lees? Je zegt dat niet in pack kan, maar spreekt dan over dat type herlaadkaarten waar je dan toch die 5 eur bij krijgt?Lord Utopia schreef:Neen. De automatische herlading (ook niet voor Generation Connect) is nooit de mogelijkheid geweest om toe te voegen aan een pack. Je krijgt bij dit soort type herlaadkaart enkel 5 euro extra belkrediet, maar niet bij Generation Connect.
Wat het ook zei, het kon alleszins en ook met generation connect, ookal kan men in het systeem niet automatisch Generation Connect aangeven. Ik heb enkele klanten gehad die dat hadden dusja. Kan alleen niet bevestigen of zij ook met connect die 5 EUR extra krediet kregen. Vermoedelijk wel anders zouden ze niet de moeite gedaan hebben om het in pack te krijgen.
-
- Erelid
Omdat er een nuance is.
De Mobile herlaadkaarten zitten niet in het pack (daarom dat er geen gratis volume voor is), maar er wordt wel 5 euro belkrediet gegeven.
Volgens mij gaat het niet, maar het is jouw woord tegen het mijne.
De Mobile herlaadkaarten zitten niet in het pack (daarom dat er geen gratis volume voor is), maar er wordt wel 5 euro belkrediet gegeven.
Volgens mij gaat het niet, maar het is jouw woord tegen het mijne.